  • 121. Data: 2019-05-13 10:21:43
    Temat: Re: tacy. wymuszenie pierwszeństwa.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 13 May 2019 09:45:38 +0200, w
    <5cd920a2$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>, Uzytkownik <a...@s...pl>
    napisał(-a):

    > To, że kierowca nie może wyhamować to problem kierowcy, ponieważ on jest
    > zobowiązany wcześniej do takiego prowadzenia pojazdu, aby móc w każdej
    > chwili się zatrzymać i udzielić pierwszeństwa pieszemu.

    Tradycyjnie bzdury piszesz.

    PS. To możesz w końcu podać przykład wtargnięcia pieszego na jezdnię?

    PS2.
    https://gazetalubuska.pl/pieszy-zginal-na-pasach-i-z
    ostal-uznany-winnym-tragedii/ar/7861004

  • 122. Data: 2019-05-13 10:26:34
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Mon, 13 May 2019 10:21:35 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Szynobus kontra ciężarówka z cegłami - pierwszeństwo ma ciężarówka, debilku?

    Nie znam szczegółów sprawy,
    jesteś w stanie je podać... Geniuszu?

  • 123. Data: 2019-05-13 10:28:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-05-13 o 10:21, r...@k...pl pisze:
    > Mon, 13 May 2019 09:45:38 +0200, w
    > <5cd920a2$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>, Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Tradycyjnie bzdury piszesz.
    >
    > PS. To możesz w końcu podać przykład wtargnięcia pieszego na jezdnię?

    "Jedziesz na jedynce w strefie zamieszkania, a pieszy wyskakuje z boku w
    ten sposób, że nawet nie zdążysz dosięgnąć do hamulca".

    Przepis ma o tyle sensu, że teoreycznie nie ma takiej prędkości
    samochodu, która by umożliwiała uniknięcie potrącenia "złośliwie
    wyskakującego" pieszego, jak wyżej.

    Natomiast kierowcy ekstrapolują ten przepis na każdy przypadek, kiedy
    "nie zdążyli wyhamować", co sugeruje, że jednak powinien on zostać
    zniesiony.

    --
    Liiwusz

  • 124. Data: 2019-05-13 10:28:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-05-13 o 10:26, dantes pisze:

    > Nie znam szczegółów sprawy,
    > jesteś w stanie je podać... Geniuszu?

    Nie rozmawiamy o szczegółach jakiejś sprawy, tylko przepisach, których
    też nie znasz.

    --
    Liwiusz

  • 125. Data: 2019-05-13 10:38:48
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Mon, 13 May 2019 10:28:56 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Nie rozmawiamy o szczegółach jakiejś sprawy, tylko przepisach, których
    > też nie znasz.

    Lokomotywa była najprostszym przykładem dla zrozumienia przez Ciebie
    "przepisów"...
    Nie ogarnąłeś tematu i podałeś jakiś casus... z życia... zapewne.
    Jeśli nie jesteś w stanie podać, a w zasadzie
    powtórzyć szczegółów "tej sprawy"
    to czas na "brazylianę" i powrót do liceum.

  • 126. Data: 2019-05-13 10:41:33
    Temat: Re: tacy. wymuszenie. Współczuję najbliższym Liwiusza.
    Od: "JaLa" <d...@t...pl>

    Użytkownik "Uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Bzdury piszesz.

    Liwiusz,

    To nie ja piszę, ja tylko zacytowałem PoRD.
    Napisali to prawnicy, a uchwalili parlamentarzyści
    i podpisał prezydent.
    Ponieważ oni napisali bzdury, a ty wiesz lepiej,
    to tylko współczuję twoim najbliższym osobom.

  • 127. Data: 2019-05-13 10:43:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-05-13 o 10:38, dantes pisze:

> [...]
    > Jeśli nie jesteś w stanie podać, a w zasadzie
    > powtórzyć szczegółów "tej sprawy"
    > to czas na "brazylianę" i powrót do liceum.

    Lokomotywa była przykładem właśnie przeciwko twojemu bredzeniu - na
    przejeździe pierwszeństwo ma pociąg, bez względu na prawa fizyki i bez
    względu na to, kto ile waży, albo komu jest łatwiej hamować.

    Tak samo jak na skrzyżowaniu, gdzie widać to jeszcze wyraźniej, i nawet
    taki debil jak ty, to zauważył, skoro nie podałeś przykładu każdego
    innego niż przejazd kolejowy ustalenia pierwszeństwa, a nawet na nim
    poległeś.

    --
    Liwiusz

  • 128. Data: 2019-05-13 10:45:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-05-13 o 10:41, JaLa pisze:
    > Użytkownik "Uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Liwiusz,
    >
    > To nie ja piszę, ja tylko zacytowałem PoRD.

    Zmień książkę, z której cytujesz, ponieważ PoRD nigdzie nie operuje
    stwierdzeniem "wymuszenia pierwszeństwa".

    --
    Liwiusz

  • 129. Data: 2019-05-13 11:01:02
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Mon, 13 May 2019 10:43:48 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Lokomotywa była przykładem właśnie przeciwko twojemu bredzeniu
    Twojemu.

    > - na
    > przejeździe pierwszeństwo ma pociąg, bez względu na prawa fizyki i bez
    > względu na to, kto ile waży, albo komu jest łatwiej hamować.

    Właśnie ze względu na prawa fizyki.

    Cos mi się wydaje...
    że nadciąga kolejna strona czwartej części Trylogii.

    Ale...
    nie uprzedzajmy faktów...

    > Tak samo jak na skrzyżowaniu, gdzie widać to jeszcze wyraźniej,
    Na jakim skrzyżowaniu "widać to jeszcze", jak Waść piszesz, "wyraźniej"?
    I na dodatek "tak samo".

    Nie znam szczegółów.
    Jesteś Waść w stanie je chociaż "przepisać"?

    > i nawet
    > taki debil jak ty, to zauważył,

    No cóż...
    jak to mawia Zagłoba w czwartej części Trylogii:

    Waść prawisz tak zawile , że nie pojmuję...
    Oleum ordynuję...
    A gdy poskutkuje działanie
    bierz się Waść wtedy za rzeczowe pisanie.

    > skoro nie podałeś przykładu każdego
    > innego niż przejazd kolejowy ustalenia pierwszeństwa,

    Wszak to Waść podałeś masowe ultimatum...
    Czego Waść dalej nie pojmuje?

    > a nawet na nim
    > poległeś.
    Wyparcie?

  • 130. Data: 2019-05-13 11:03:01
    Od: "JaLa" <d...@t...pl>

    > Zmień książkę, z której cytujesz, ponieważ PoRD nigdzie nie operuje
    > stwierdzeniem "wymuszenia pierwszeństwa".
    > --
    > Liwiusz

    Specjalnie dla ciebie :
[...]
    Nie ustapienie pierwszeństwa przez pieszego podlega karze.