    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: telemarketing
    Date: Wed, 31 May 2017 20:29:43 +0200

    Użytkownik "Telesfor Baudot" <T...@T...poczta.NIE.onet.TU.pl>
    napisał w wiadomości news:592eba90$0$15197$65785112@news.neostrada.pl...
    > Jest dokładnie tak jak piszesz... Tak teraz działają call center.
    > Czasami w ogóle nie ma wolnego konsultanta

    Trochę z zapożyczeniami (innym razem, dlaczego tak, za błędy przepraszam,
    dopiero się uczę):
    To niech z przeproszeniem, nie zajmuje abonentowi dupy i dzwoni, jak jest
    wolny konsultatnt. Mam ważniejsze w życiu sprawy, niż czekanie na jakiś
    zasrany telekonsulting (nawet po kilka minut), zwłaszcza taki, którego
    nigdzie nie zamawiałem. Poza tym... czyż nie jest tak, że zakazano
    automatycznych systemów wywołujących, jeśli abonent wyraźnie, a nie przez
    domniemanie, zgodził się? Bo ja się nie zgadzałem, a też mi dzwonią gamuły i
    brynczą automatem, a ja właśnie już ją za cycka łapałem i złapałbym niżej,
    ale nie, musi pinda dzwonić i wciskać jakieś klunkry, myśląc, że mnie lelać
    tym będzie, a psińco, dylaj z tymi blubrami najbliższą bimbą. Jedyna zaleta,
    że galarta nie zaliczyłem :P :)
    Nie lubię tych cip, szczytówę, to mi odpierniczyła taka, co o 7:50 rano w
    sobotę dzwoniła. Późno garować chodzę, nic nie poradzę na taki rytm, więc
    tym bardziej niech paniusia (spier)dyla, byle dalej ode mnie.

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.