eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniatelemarketing › Re: telemarketing
  • Data: 2017-06-09 00:34:12
    Temat: Re: telemarketing
    Od: SnCu <t...@e...ca> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2017-06-08 o 10:57, jedrek pisze:
    > A wystarczyłoby aby operator umożliwiał dodawanie użytkownikom całych
    > śmiecących pul numracyjnych do filtrowania i wtedy śmiecący zawodnik
    > dostawałby np. ciągle zajętość linii i niech sobie dzwoni do usranej
    > śmierci.

    A to musi być na poziomie operatora? Starym numerem na telemarketerów
    był automat, który podnosi po pierwszym dzwonku (natychmiast po FSK) i
    puszcza fałszywy sygnał dzwonienia. W ten sposób minuty lecą, a
    telemarketer czeka i myśli, że nic nie płaci. Jeszcze jak ma ISDN to ma
    szansę się dowiedzieć, że połączenie zestawione, ale na analogu nie da
    rady, o ile oczywiście ton wzywania wiarygodnie dobrany.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: