eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniatelemarketing › Re: telemarketing
  • Data: 2017-06-09 01:29:38
    Temat: Re: telemarketing
    Od: PiotRek <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2017-06-09 o 00:34, SnCu pisze:
    > W dniu 2017-06-08 o 10:57, jedrek pisze:
    >> A wystarczyłoby aby operator umożliwiał dodawanie użytkownikom całych
    >> śmiecących pul numracyjnych do filtrowania i wtedy śmiecący zawodnik
    >> dostawałby np. ciągle zajętość linii i niech sobie dzwoni do usranej
    >> śmierci.
    >
    > A to musi być na poziomie operatora? Starym numerem na telemarketerów
    > był automat, który podnosi po pierwszym dzwonku (natychmiast po FSK) i
    > puszcza fałszywy sygnał dzwonienia. W ten sposób minuty lecą, a
    > telemarketer czeka i myśli, że nic nie płaci. Jeszcze jak ma ISDN to ma
    > szansę się dowiedzieć, że połączenie zestawione, ale na analogu nie da
    > rady, o ile oczywiście ton wzywania wiarygodnie dobrany.

    A odwracanie pętli to w PSTN już nie funkcjonuje? :-)

    --

    Pozdrawiam

    Piotr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: