-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.r
wth-aachen.de!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!212.27.
60.7.MISMATCH!feeder1-1.proxad.net!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx02.iad01.n
ewshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.
pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <X...@l...net>
<53ceecc4$0$2368$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <53ceecc4$0$2368$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: test hamulców
Date: Wed, 23 Jul 2014 14:49:12 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
Lines: 24
Message-ID: <53cfe36a$1$2354$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: public-gprs609648.centertel.pl
X-Trace: 1406133098 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2354 37.225.244.177:65451
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2539724
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam>
>> Załóżmy, że mam muły na udach jak Messi. Wsiadam do nowego samochodu,
>> zapalam i cisnę hamulec z całej siły. Czy ma wytrzymać czy ciśnienie
>> coś wyrwie w układzie i co poleci pierwsze?
>>
>
> Nie ma szans czegokolwiek uszkodzić.
>
> Najbardziej poddającym się elementem zazwyczaj jest ściana grodziowa do
> której zamontowana jest pompa hamulcowa.
>
> Ciśnienie też nie będzie rosło w nieskończoność bo dość szybko skończy się
> maksymalne co może dać wspomaganie, a dalsze zwiększanie ciśnienia będzie
> już wtedy bardzo trudne.
>
> Cisnąc nadal (już chyba jakimś tłokiem hydraulicznym udającym nogę),
> stawiam że pierwsze co tak naprawdę się podda to będzie oparcie fotela.
>
W nowym samochodzie te hamulce powinny być tak pewne, ale w używanym
uszkadzają się przewody hamulcowe i dźwignie.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
- Silnik Stirlinga - energia mechaniczna wytwarzana z ciepła bez dostarczania paliwa!
Najnowsze wątki
- 2024-05-16 Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- 2024-05-16 Warszawa => Senior PHP Developer (Symfony) <=
- 2024-05-16 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-16 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-16 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-16 Warszawa => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-05-16 Szczecin => Senior DevOps Engineer <=
- 2024-05-16 Szczecin => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-16 Śledztwo bodnatury "jak wyrok"? ["likwidator" Polskiego Radia donosi]
- 2024-05-16 Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- 2024-05-16 prawo jazdy z Nepalu
- 2024-05-15 Mini Netykieta polskich grup i list dyskusyjnych
- 2024-05-15 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-15 Millenium czyli DEBILE bankowości
- 2024-05-15 Warszawa => Frontend Developer - React <=