  • Data: 2018-09-23 21:54:41
    Temat: Re: to jest szuka: na Urmeta nasłać Kruka
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adi" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:po7mrk$g74$1@node1.news.atman.pl...

    > O to mi właśnie chodziło.
    > Nie mogę wyłączyć przekierowania na pocztę głosową w Plusie.
    > Kod ##002# nie wyłącza przekierowań, jak były tak są. Próba wyłączenia
    > przekierowań w opcjach telefonu daje komunikat operator nie umożliwia
    > wyłączenia przekierowań. Czyli musi być przekierowanie na jakiś numer.

    Do PG jest chyba inny numer, osobnym kodem USSD. Przynajmniej tak mam w
    Sferii, która jedzie na strukturze Polkomtela, na któreju oparty jest
    przecież od swego zarania Plus. I która nieco psim swędem bardziej tu ma
    miejsce, niż na *.gsm...
    Podobnie jest z przekierowaniami - nomad <=> komórka (Przy okazji: jeśli
    czyta mnie ktoś ze Sferii, to powiem - uważajcie, bo nie będę tolerować
    zrywania połaczeń za przekroczenie strefy na nomadzie, jeśli całe
    przemieszczenie telefonu nastąpiło ze stołu, do ucha, razem ok. 50 cm; ale
    jestem, bo abo płacę 6.90 za roczną lojalkę [koszt zrywki rzędu 150 PLN] i
    mam 60 minut, nigdzie nie mam tak tanio, za to co dostaję).

    BTW:
    http://www.plus.pl/uslugi/krotkie-kody-w-plusie-na-k
    arte
    http://www.plus.pl/uslugi/krotkie-kody-w-plusie-mix
    Wprawdzie nie ma na stronce na zwykłego Plusa, ale spróbuj, może zadziała...
    (czyli jest inny kod, niż na zwykłe przekierowania)

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.