  • Data: 2014-05-21 20:15:05
    Temat: Re: to może inaczej: w jakim sofcie retusz foto wykonujecie?
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-21 16:25, XX YY pisze:

    > na you tube nic nie mozesz zobaczyc.
    > w takiej wielkosci obrazu jak pokazuje yt mozna robic retusz nogami.

    Ojjj... nie chodzi użytą fotkę lecz o zakres czynności jakie trzeba by
    zastosować w aplikacjach graficznych aby osiągnąć efekt. Nie wyobrażam
    sobie siedzenia z pędzelkiem i malowania maski wokół każdego włosa.

    > to jest akurat latwiejszy przypadek wlosow.
    > do tego celu uzywam programu maskujacego - jako plugin do PS - wspominalem o tym .

    Ej, cytuję Twoje słowa:

    "soft nie ma znaczenia o ile jest do obrobki zdjec ( nie zwykla
    przegladarka zdjec z jakimis szczatkowymi funkcjami).
    Najwazniejsza jest cierpliwosc i umiejetnosci"

    Sam piszesz o pluginie jaki stosujesz obalając w/w twierdzenie. Plugin
    to wysoko wyspecjalizowane oprogramowanie do danej czynności. Bez niego
    pędzelkiem maskowałbyś każdy włos. Powodzenia.

    A tak na marginesie: niepotrzebnie używasz jakiegoś pluginu bo
    standardowa funkcja maskowania złożonych obiektów, dostępna począwszy od
    CS5 radzi sobie świetnie z włosami. Dokładnie ta, która była
    prezentowana w linku przeze mnie udostępnionym.

    Marek