  • 11. Data: 2009-03-17 18:51:26
    Temat: Re: totolotek, pilne !!!!
    Od: Piotr <p...@p...onet.pl>

    Dnia 17-03-2009 o 19:03:09 Big Jack <a...@b...zz> napisał(a):

    > W wiadomości:
    ww2003.insert-ad.insert.intranet

    > Ja wprawdzie nie mam tego nagranego, ale pamiętam jak prowadzący
    > przerzucił
    > się z jedną liczbą w podawaniu wyników losowania DL. Wtedy uznawali
    > liczby wylosowane i wypowiedziane skutkiem czego znacznie więcej było
    > wygranych

    Słuchajcie.
    Jeśli macie ten materiał trzeba go opublikować na youtube.

    To jest afera na skalę międzynarodową.

    Wnioski są takie:
    - wylosowane liczby są z góry znane
    - nie ma w takim razie przeszkód aby podać wyznaczonej osobie x liczby
    jakie zostaną wylosowane w dniu "0",
    a ta udała się do kolektury i je skreśliła na kuponie i go posłała !!!

    Co sądzicie o tym ?

    --
    Piotr

  • 12. Data: 2009-03-17 19:00:21
    Od: "mu" <n...@s...com>

    "Piotr" wrote in message news:op.uqx9b0i7q462uk@elizek.domain...

    > To jest afera na skalę międzynarodową.
    >
    > Wnioski są takie:
    > - wylosowane liczby są z góry znane
    > - nie ma w takim razie przeszkód aby podać wyznaczonej osobie x liczby
    > jakie zostaną wylosowane w dniu "0",

    chwila, a dlaczego nie robia tego co kazde losowanie? rozumiem ze kumulacje
    sa tylko dla zmylki :)

    > a ta udała się do kolektury i je skreśliła na kuponie i go posłała !!!
    >
    > Co sądzicie o tym ?

    sadze, ze przesadzasz.
    faktycznie kobieta powiedziala sroda, 18 marca (nie poprawiajac sie) ale
    pozniej uslyszalem tekst '...to juz koniec poniedzialkowych losowan'.
    oczywiscie mozesz sprawe ciagnac dalej, tylko co powiesz swiadkom (obsluga
    studia) losowania w sadzie? ze sa w spisku?

    mu.

  • 13. Data: 2009-03-17 19:05:29
    Od: Piotr <p...@p...onet.pl>

    Dnia 17-03-2009 o 18:53:24 Sat_Diver <s...@s...info> napisał(a):

    > Nastał dzień 2009-03-17 16:29, Piotr donosi, że:
    > Proszę bardzo - umieściłem:
    > http://www.plikus.pl/zobacz_plik-losowanie_lotto_16.
    03.2009-201612.html
    > Jak potrzebna lepsza jakość - dać znać - jeszcze nie skasowałem z HDD
    > nagrywarki ;)

    Czy link do tego materiału mógłbym wskazać gdybym chciał rozpowszechnić
    ten skandal ?
    Należy do Ciebie, zarejestrowałeś go więc...wiadomo.

    --
    Piotr

  • 14. Data: 2009-03-17 19:08:04
    Od: Sat_Diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2009-03-17 20:05, Piotr donosi, że:

    Proszę - korzystaj :)

  • 15. Data: 2009-03-17 19:14:24
    Od: Piotr <p...@p...onet.pl>

    Dnia 17-03-2009 o 20:08:04 Sat_Diver <s...@s...info> napisał(a):

    > Nastał dzień 2009-03-17 20:05, Piotr donosi, że:

    03.2009-201612.html

    > Proszę - korzystaj :)

    Dziękuję.
    W takim razie ślę informację w tej chwili do kilku redakcji TV oczywiście
    nie Polsatu.
    Może macie na szybko namiary mailowe do redakcji znanych portali ?

    --
    Piotr

  • 16. Data: 2009-03-17 19:29:14
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Piotr wrote:

> [...]
    > jakie zostaną wylosowane w dniu "0",
    > a ta udała się do kolektury i je skreśliła na kuponie i go posłała !!!

    sądzę że to sie da leczyć...

    i to nawet w trybie otwartym.

  • 17. Data: 2009-03-17 19:29:39
    Od: Piotr <p...@p...onet.pl>

    Dnia 17-03-2009 o 20:00:21 mu <n...@s...com> napisał(a):

> [...]

    > oczywiscie mozesz sprawe ciagnac dalej, tylko co powiesz swiadkom
    > (obsluga studia) losowania w sadzie? ze sa w spisku?

    cyt: "Koniec poniedziałkowych losowań"...jest taka wypowiedź, ale cień
    pada na uczciwość mimo wszystko.
    Można zadać sobie pytanie.
    Dlaczego nikt z reżyserki nie pomachał od razu aby pani prezenterka się
    poprawiła.
    Poza tym pomyłka aż o dwa dni i to z pełnym przekonaniem, że jest środa ?
    To po prostu cuchnie...

    --
    Piotr

  • 18. Data: 2009-03-17 20:45:49
    Od: "MaRkS" <x...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    tranet...
> [...]
    > Proszę nie podawac mi wyników, potrzebuję transmisje z losowania.
    > Wkradł się tam pewien błąd, ale może się przesłyszałem. Jeśli sprawdzi

    http://www.youtube.com/watch?v=uL2Ec_duKnQ&layer_tok
    en=d0fd67c02d8e37c7

  • 19. Data: 2009-03-17 21:31:58
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Tue, 17 Mar 2009 19:51:26 +0100, Piotr <p...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >jakie zostaną wylosowane w dniu "0",
    >a ta udała się do kolektury i je skreśliła na kuponie i go posłała !!!

    Czołówka idzie z taśmy, a losowanie na żywo. To najprostsze
    wyjaśnienie tego, że na początku panienka mówi o środzie, a pod koniec
    o poniedziałku.
    Ale jak chcesz, to proszę bardzo, baw się w dekonspirowanie afery na
    skalę międzynarodową. I nie zapomnij zdać relacji, jak poszło.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 20. Data: 2009-03-17 21:43:36
    Od: "mu" <n...@s...com>

    "Maciej Bojko" wrote in message

    > Czołówka idzie z taśmy, a losowanie na żywo. To najprostsze
    > wyjaśnienie tego, że na początku panienka mówi o środzie, a pod koniec
    > o poniedziałku.

    sugerujesz ze ten wic z pokazaniem zegara jest z tasmy? przeciez to chyba
    jest jedynym wskaznikiem ze calosc leci na zywo :)

    mu.