  • 1. Data: 2009-03-16 07:06:19
    Temat: TVN24 - pasek znowu na całą szerokość?
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    Witam.

    Czy mi się wydaje czy znowu jest tak jak ma być i pasek na dole jest na całą
    szerokość ekranu? Czyżby posłuchali głosów "mniejszości" z 16:9? :))))

    Pozdro.

  • 2. Data: 2009-03-16 07:45:11
    Temat: Re: TVN24 - pasek znowu na całą szerokość?
    Od: zzz <z...@o...pl>

    BaX pisze:
> [...]
    > szerokość ekranu? Czyżby posłuchali głosów "mniejszości" z 16:9? :))))

    Poinformuj bo nie oglądam :-)
    Czy pasek jest na całą szerokość ekranu a istotne elementy teksty, logo
    mieści się na powierzchni 4/3 czy może na granicy obu tych formatów jest
    przerwa żeby na starych telewizorach jakoś normalnie wyglądało???

    zch

  • 3. Data: 2009-03-16 07:59:33
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    BaX pisze:
> [...]
    > szerokość ekranu? Czyżby posłuchali głosów "mniejszości" z 16:9? :))))

    od kiedy?
    dziś nie ogladałem

    pawell

  • 4. Data: 2009-03-16 08:42:59
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > mieści się na powierzchni 4/3 czy może na granicy obu tych formatów jest
    > przerwa żeby na starych telewizorach jakoś normalnie wyglądało???

    Pasek jest od krawędzi prawej do lewej z tym, że w rogu po lewej zegar nie
    jest całkiem przy krawędzi bo w rogu jest prostokąt z info "gość poranka
    ..."
    Nie ma żadnych marginesów po bokach, scroll leci od prawej krawędzi.
    Na starych telewizorach wygląda wszystko normalnie, wystarczy tylko ustawić
    odpowiednio format.

  • 5. Data: 2009-03-16 08:43:15
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > od kiedy?
    > dziś nie ogladałem

    Od dziś rana?

  • 6. Data: 2009-03-16 09:12:54
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > mieści się na powierzchni 4/3 czy może na granicy obu tych formatów jest
    > przerwa żeby na starych telewizorach jakoś normalnie wyglądało???

    No jednak "prawda wyszła na jaw". To z paskiem to jednak taka ściema co by
    się jednym i drugim podobało. Tej kostki po lewej ci z 4:3 nie widzą /maja
    zegarek przy ramce/ po prawej też po prostu nie widza kawałek ale jak na
    górze w rogach coś wstawiają to "równają w ramkach do środka" tak żeby
    napisy po bokach nie wychodziły po za obszaar 4:3.

    ŻENUJĄCE ZABIEGI i ROBIENIE Z LUDZI GŁUPA.

  • 7. Data: 2009-03-16 10:06:33
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    BaX pisze:

> [...]
    > napisy po bokach nie wychodziły po za obszaar 4:3.
    >
    > ŻENUJĄCE ZABIEGI i ROBIENIE Z LUDZI GŁUPA.

    no cóż nie pogodzisz jednych i drugich.
    dogodzisz jednym, a drugim nie pasuje :-)

    pawell

  • 8. Data: 2009-03-16 13:31:57
    Od: "Arek" <a...@a...2a.pl>

    i tak powinni robić inni ,idziemy z czasem postępu czy stoimy ?
    to samo bylo z pasmami radii FM (powymieniali wszyscy radioodbiorniki i po
    sprawie )
    TVN niech zrobi wszystkie swoje kanały z tym ze to co nadają ma być w 16:9
    nawet z bzdurną reklamą która leci od roku lub więcej

    Arek.

  • 9. Data: 2009-03-16 16:44:12
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > TVN niech zrobi wszystkie swoje kanały z tym ze to co nadają ma być w 16:9

    Tylko 27% klientów eNki ma TV 16:9. TV to nie radio za 30 zł

    > nawet z bzdurną reklamą która leci od roku lub więcej

    Reklamy powinny być emitowane w formacie 0,0016:0,0009.

    *piotr'ek*

  • 10. Data: 2009-03-16 17:55:37
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    *piotr'ek* pisze:

    > Tylko 27% klientów eNki ma TV 16:9. TV to nie radio za 30 zł

    > Reklamy powinny być emitowane w formacie 0,0016:0,0009.
    >
    > *piotr'ek*

    i bez dźwięku

    pawell