  • 1. Data: 2009-03-15 09:23:29
    Temat: Sprawdź jak dużego TV potrzebujesz
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    http://www.centrumdobregoobrazu.pl/tv/

    --
    Big Jack
    //////
    ( o o) GG: *660675*
    --ooO-( )-Ooo-

  • 2. Data: 2009-03-15 10:11:39
    Temat: Re: Sprawdź jak dużego TV potrzebujesz
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > http://www.centrumdobregoobrazu.pl/tv/

    Super... tylko aplikacja nie rozumie, że ktoś może mieć pokój o wymiarach
    5,5x3 m jak ja mam.

    *piotr'ek*

  • 3. Data: 2009-03-15 10:32:49
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    zeta.pl
    użytkownik **piotr'ek** napisał(a):

    > Super... tylko aplikacja nie rozumie, że ktoś może mieć pokój o wymiarach
    > 5,5x3 m jak ja mam.

    Bo to jest aplikacja dla salonów ;)

    --
    Big Jack
    //////

  • 4. Data: 2009-03-15 10:44:29
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 15 Mar 2009 11:11:39 +0100, "*piotr'ek*"

    >Super... tylko aplikacja nie rozumie, że ktoś może mieć pokój o wymiarach
    >5,5x3 m jak ja mam.

    A mnie wyszło, że powinienem mieć TV 70 cali.

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 5. Data: 2009-03-15 11:00:47
    Od: "Phill" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    > http://www.centrumdobregoobrazu.pl/tv/
    >
    > --
    > Big Jack
    > //////
    > ( o o) GG: *660675*
    > --ooO-( )-Ooo-

    Wiecie co?? to nie ma nic wspólnego z doborem telewizorka do wielkości
    pomieszczenia. To ma na celu wyciągnięcie z kieszeni potencjalnego
    kupującego jak największej kwoty za jak największy telewizor. Jednym słowem
    siara i bełkot.

  • 6. Data: 2009-03-15 14:06:09
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > A mnie wyszło, że powinienem mieć TV 70 cali.

    pikuś mi zabrakło skali :)
    103 i koniec :)
    pzdr
    GL

  • 7. Data: 2009-03-15 17:59:44
    Od: eManitou <e-Manitou@_gazeta.pl>

    Big Jack pisze:
    > http://www.centrumdobregoobrazu.pl/tv/

    Super ale licznik nie uwzględnia jakości sygnału i zakłada
    optymistycznie, że oglądamy wszystko w HD. Pewnie ucieszą się producenci
    i sprzedawcy TV ale klienci, którzy kupili odbiornik na podstawie tej
    strony już niekoniecznie.

    --

    "Bóg ukarał go i oddał w ręce kobiety. "
    ~ Księga Judyty

  • 8. Data: 2009-03-15 18:14:58
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    zeta.pl
    użytkownik *eManitou* napisał(a):

> [...]
    > optymistycznie, że oglądamy wszystko w HD. Pewnie ucieszą się producenci
    > i sprzedawcy TV ale klienci, którzy kupili odbiornik na podstawie tej

    hmmmmm na jakiej podstawie wykoncypowałeś o jakim sygnale jest mowa? jakość
    to słusznie się domyslam że chodzi o taką że nie ma widocznych zakłóceń.
    Wiesz, opórcz TV CRT, to LCD i plazmowe są zazwyczaj conajmniej HD Ready.
    BTW, jak się ta jakość ma przekładać na odległość z jakiej ogladamy
    telewizję?

    --
    Big Jack
    //////

  • 9. Data: 2009-03-15 19:27:52
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    > BTW, jak się ta jakość ma przekładać na odległość z jakiej ogladamy
    > telewizję?

    Hint: rozdzielczość oka ludzkiego.

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 10. Data: 2009-03-15 20:08:47
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    > http://www.centrumdobregoobrazu.pl/tv/

    hehehe, ale kicha, dobrze, ze w pokoju 2x3 nie każe mi instalować 100
    calowej plazmy.

    --
    VSS
    http://vss.pl