  • 1. Data: 2004-11-16 00:11:25
    Temat: traceroute
    Od: e2rd <b...@h...universum>

    Witam
    przypadkiem zrobilem traceroute do 85.96.85.19 (z sieci tpsa):
    [...]
    13 aciM160-gtepeM160.ttnet.net.tr (195.175.7.18) 117.366 ms 119.331
    ms 132.
    14 195.175.10.178 (195.175.10.178) 119.426 ms 119.586 ms 119.171 ms
    15 10.20.14.121 (10.20.14.121) 119.194 ms 119.760 ms 119.749 ms
    16 * * *
    17 * * 85.96.85.19 (85.96.85.19) 2654.413 ms

    Czy ktos moze wyjasnic jakim cudem adres sieci prywatej (10.20..)
    przeszedl "nienaruszony" przez 15 routerow (turktelekom, telii, tpsy)??
    Dodam ze pakiety z tym adresem zrodlowym pojawiaja sie tylko z tpsa -
    crowley i cyfronet najwyrazniej je wycina.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-11-16 01:05:04
    Temat: Re: traceroute
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    e2rd <b...@h...universum> wrote:
    > Czy ktos moze wyjasnic jakim cudem adres sieci prywatej (10.20..)
    > przeszedl "nienaruszony" przez 15 routerow (turktelekom, telii, tpsy)??

    Normalnie, żadnym cudem. Nie filtrują po adresie źródłowym.

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 3. Data: 2004-11-16 11:53:53
    Od: robert <r...@r...net.pl>

    > Normalnie, żadnym cudem. Nie filtrują po adresie źródłowym.
    >
    > p.

    tak. a routing na 10.20 to przez BGP sobie zrobili :)

  • 4. Data: 2004-11-16 12:57:17
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl>

    On Tue, 16 Nov 2004 12:53:53 +0100 I had a dream that robert <r...@r...net.pl>
    wrote:
    > tak. a routing na 10.20 to przez BGP sobie zrobili :)

    A po co mu routing do sieci 10? Zastanów się, jak działa traceroute, a
    potem pisze takie rzeczy...

  • 5. Data: 2004-11-16 16:01:36
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    robert <r...@r...net.pl> wrote:
    > tak. a routing na 10.20 to przez BGP sobie zrobili :)

    A po co routing na 10.20? To adres źródłowy jest, nie docelowy.

  • 6. Data: 2004-11-16 23:12:05
    Od: g...@w...studio.tpi.pl (Adam Wysocki)

    e2rd <b...@h...universum> wrote:

    > Czy ktos moze wyjasnic jakim cudem adres sieci prywatej (10.20..)
    > przeszedl "nienaruszony" przez 15 routerow (turktelekom, telii, tpsy)??

    Pakiet przeszedł bo miał routowalny adres docelowy. Adres źródłowy
    nie musi (chociaż powinien) być routowalny w sieci rozległej.

    --
    Adam Wysocki * http://www.gophi.apcoh.org/ * GG 1234 * GSM 508878856
    nie mam zamiaru gszebac we wnetszu 15 latek :D (C) RusH @ 21.04.2003

  • 7. Data: 2004-11-17 12:07:15
    Od: robert <r...@r...net.pl>

    > Pakiet przeszedł bo miał routowalny adres docelowy. Adres źródłowy
    > nie musi (chociaż powinien) być routowalny w sieci rozległej.

    dojsc dojdzie ale ktoredy ma wrocic ?

  • 8. Data: 2004-11-17 12:14:11
    Od: Robert Rędziak (prawdziwego adresu szukaj w sygnaturce) <s...@s...plukwa.net>

    On Wed, 17 Nov 2004 13:07:15 +0100, robert <r...@r...net.pl>
    wrote:

    > dojsc dojdzie ale ktoredy ma wrocic ?

    A to nie jest czasem problem tego, ktory taki pakiet przyjal?

    r.
    _____________
    robert rędziak K11 jid:rekin-at-jabber-dot-plukwa-dot-net
    KlubSubaru.PL mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
    tu kieruj swój spam (tylko spam): f...@s...plukwa.net

  • 9. Data: 2004-11-17 13:35:58
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    robert <r...@r...net.pl> wrote:
    > dojsc dojdzie ale ktoredy ma wrocic ?

    W ogóle: to problem przyjmującego.

    W szczególe: gdzie ma wracać i po co? (Przypomnę, że mowa o traceroute/mtr.)

  • 10. Data: 2004-11-17 13:43:51
    Od: g...@w...studio.tpi.pl (Adam Wysocki)

    robert <r...@r...net.pl> wrote:

    > dojsc dojdzie ale ktoredy ma wrocic ?

    W tym przypadku nie musi wracać.

    --
    Adam Wysocki * http://www.gophi.apcoh.org/ * GG 1234 * GSM 508878856
    rozmawiamy o tobie, to ty jestes grupowym exhibicjonista (C) meganka