  • Data: 2018-09-29 17:09:32
    Temat: Re: transformator 230V->110V
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-09-29, Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > Czyli obcinasz amerykańską wtyczkę, zakładasz "polską" Schuko
    > z elektrycznego za rogiem i załatwione bez ciężkiego, nieporęcznego trafo.

    sche-Eismaschine-Milchshake-erforderlich/dp/B0744YZ6
    K1

    >:-) popsułeś mu zabawę, a on tak bardzo chciał mieć okazję do kupna trafa!

    Erdolisz Pszemol. Dałem linka. Znajdź mi to urządzenie lokalnie na 220V
    jak takiś mądry. W Azji Płd-wsch. jestem. Nikt nie potrzebuje ekstra
    16kg kloca w chałupie. Mogę je mieć z trafo z US za ca USD 150 lub z EU
    za 2x tyle. Jaki sens? Są po prostu pewne grupy urządzeń, które nawet na
    110V z trafo wychodzą w imporcie z US dużo taniej.

    --
    Marcin