  • Data: 2018-09-29 22:56:57
    Temat: Re: transformator 230V->110V
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Daj sobie spokoj. Przetestowalem robienie lodow w domu. Kazdy ze sklepu jest
    smaczniejszy. Do tego zrobisz z zoltkami i sie na salmonelle nadziejesz. Byla w domu
    maszynka do robienia lodow. Wstawialo sie ja do zamrazarki i plaski przewod
    przycinalo sie drzwiami. Wielkosci dwu litrowego niskiego garnka byla a nie
    trzydrzwiowej szafy z lustrem. Cos tam potrafila zrobic ale bez przemyslowych
    dodatkow lody szybko sie topily i nie udalo mi sie zrobic smaku jak kupowanych w
    litrowych pojemnikach. Dobre wychodzily z gotowej mieszanki do lodow wloskich. Teraz
    kupuje w pojemnikach w sklepie.