  • Data: 2016-07-27 17:21:19
    Temat: Re: transformator 230W/7,5kV - ok. 100W...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zbisa" napisał w wiadomości
    Użytkownik "tomekp" <t...@a...ma.kota.pl> napisał w wiadomości

    >testowałem te cholerstwa... daja 2kV, mam trzy sztuki, ale one prądu
    >zerowego na pierwotnym maja 2,25-3,0A...
    >nie robię sobie żartów... pierwszą podejrzewałem ze felerna,
    >pożyczyłem dwie nastepne - to samo... a miałem chytry plan, że trzy
    >wtórne w szegeg i badania pójdą... na miejscu mi nie zalezy... to
    >tylko testy mające potwierdzić "jedynie słuszna koncepcję...." ale
    >wychłoddzić 1,5kW to chyba kąpiel w oleju... :-(

    To nie musi byc 1.5kW - pamietaj o przesunieciu pradu.
    Niemal na pewno tyle nie jest, wszak kuchenke mozna nastawic na 20
    minut pracy :-)

    Natomiast izolacja tych uzwojen ... niekoniecznie wytrzyma 7.5kV w
    stosunku do rdzenia, czy pierwotnego uzwojenia.

    Pamietaj tez o boczniku magnetycznym ... chyba, ze potrzebujesz.

    J.