  • 31. Data: 2011-09-12 08:11:43
    Temat: Re: turystyczny dla babki
    Od: "Hinek" <h...@o...pl>

    Użytkownik "PawelK vel Pablo" <e...@...stopce> napisał

    > A czy ja proponowałem africe? Ja tylko napisałem co kolega miał na
    > myśli pisząc trampek i afryczka.

    Fakt, to Inead jest specjalista od Afryczek, sorry.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 32. Data: 2011-09-12 08:41:49
    Od: grzech <z...@g...com>

    > Chlej c znacznie wiecej...

    4,5-5 L/100km to więcej od czego?

    grzech
    pegi

  • 33. Data: 2011-09-12 09:21:30
    Od: Glub <g...@g...com>

    On Mon, 12 Sep 2011 01:41:49 -0700 (PDT), grzech
    <z...@g...com> wrote:

    > 4,5-5 L/100km to więcej od czego?

    Slyszalem inne opinie.

    --
    Glub SW-T400

  • 34. Data: 2011-09-12 12:24:02
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Mon, 12 Sep 2011 11:21:30 +0200, Glub <g...@g...com> wrote:

    [...]
    > Slyszalem inne opinie.

    Wg. spritmonitor.de Aprilia Pegaso pali różnym ludziom od 4,30 do 7,09,
    średnio 5,61, ale to próbka 16 osób, więc trochę mało.

    Ale, dla porównania, BMW F650 (który ma porządną próbkę 208 użytkowników)
    pali od 2,84 do 6,74 litrów na 100, średnio 4,30. Zauważalnie mniej.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 35. Data: 2011-09-12 15:06:00
    Od: LukeB <l...@g...com>

    > Skoro ma być głównie asfaltowo, to hał ebałt honda Deauville ?
    > Kulturalna V-ka,
    > Nie trzeba się kłopotać z łańcuchem, bo go nie ma

    Miałem to, nigdy w życiu. Przy niskich prędkościach strasznie
    glebogenne moto, strasznie się wali przy manewrowaniu, a jak zacznie
    upadać na którąś stronę (o co nie trudno) to już nie do uratowania.
    Jazda po szutrze to była walka o przeżycie. Jak już się ją rozbuja to
    jest ok, stabilna w winklach i jeszcze przy 160 km/h dała się
    prowadzić.
    Ale ogólnie - ciężka kolubryna, trudna w manewrowaniu, chociaż z racji
    zintegrowanych kufrów i schowków w owiewkach bardzo praktyczna.
    Niemniej jednak szczerze odradzam.

    Za to polecam Ci Transalpa z obniżoną kanapą lub Freewinda (tego
    pierwszego bardziej). Obydwa motki są łatwe do ogarnięcia (choć mogą
    być nieco wysokie, ale najlepiej się przysiądź), pojadą po wszystkim,
    konstrukcje nie do zaorania, mają dużą i fajną społeczność (np
    forumowy assistance na trasie ;) i zapraszam na nasze forum:
    http://forum.transalpclub.pl/ - jest u nas kilka dziewczyn z
    przyjemnością dojeżdżających na codzień te sprzęty, możecie sobie
    pogadać.

    Powodzenia!
    --
    Baran
    Triumph Tiger 955i, Honda Pantheon 150, Warszawa

  • 36. Data: 2011-09-12 16:58:21
    Temat: turystyczny dla babki
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 12 września 2011, 14:24:02 UTC+2 użytkownik Leszek Karlik
    napisał:
> [...]
    >
    > Ale, dla porównania, BMW F650 (który ma porządną próbkę 208 użytkowników)
    > pali od 2,84 do 6,74 litrów na 100, średnio 4,30. Zauważalnie mniej.

    2,84 l/100 to z pomocą morświnów biegających na rantach kół?

  • 37. Data: 2011-09-12 17:35:56
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-09-12 18:58, WIADRO pisze:

    > 2,84 l/100 to z pomocą morświnów biegających na rantach kół?

    BMW tak potrafi poskładac mapy wtrysku ze motor jest mułem, ba ojcem
    wszystkich mułów ale za to pali poltora litra mniej niz japs na tej
    samej trasie przy tych samych predkosciach i stylu jazdy.

    A to znaczy ze nawet to 3l/100 jest mozliwe, ale naprawde nie chialbym
    jezdzic z tym gosciem.

    KJ

  • 38. Data: 2011-09-12 18:24:46
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-09-09 11:33, Leszek Karlik pisze:

    > Małe wiadro albo BMW F650 wydają się być dobrym pomysłem. W razie problemów
    > z sięganiem nogą można zawsze trochę obniżyć zawieszenie, wybrać gąbkę z
    > kanapy
    > albo sprawić sobie buty na koturnach ;->>>

    To ja bym juz na freewinda postawil

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 39. Data: 2011-09-12 18:37:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 12 Sep 2011 20:24:46 +0200 osobnik zwany Michał V-R
    wystukał:

    > To ja bym juz na freewinda postawil

    freewind jest sporo wyżsy od F650GS (nie mylić z F650)

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 40. Data: 2011-09-12 18:44:23
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <

    > A to znaczy ze nawet to 3l/100 jest mozliwe, ale naprawde nie chialbym
    > jezdzic z tym gosciem.

    kajot - moj osiol jezdzil na granicy odciecia i tyle palil, jak wzrastalo
    zuzycie o pol litra to byl znak, ze pora na regulacje, bo cos sie rozjechalo
    w elektronice
    wiec bede beemki malej bronic - mowie oczywiscie o silniku rotaxa z jedna
    swieca, jak go zepsuli dokladajac druga, to zaczal palic z litr wiecej czy
    jakos tak

    --
    ania