  • 41. Data: 2011-09-12 18:49:36
    Temat: Re: turystyczny dla babki
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-09-12 20:37, masti pisze:

    > freewind jest sporo wyżsy od F650GS (nie mylić z F650)

    Tego nie wiem, nie przymierzalem, ale mam kolezanke, co jest postury
    raczej przecietnej babki i wlasnie takim lata i daje rade.

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 42. Data: 2011-09-12 22:54:51
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Witam :)

    W dniu 2011-09-10 19:10, Paulina D pisze:

    > Fazer jakoś mi sie nie podoba - przynajmniej na zdjęciu. Dziś za to
    > pojechałam obejrzeć bandita . No i jazda nieciekawa. Pewnie dlatego, że teraz
    > mam lekki motorek ale bandit jakis nieporęczny, cięzki i dziwnie jakoś
    > zachowywał się przy hamowaniu (nawet lekkim) w zakręcie. Ale to drugie być
    > moze wynika z mojej złej techniki jazdy.

    Jak do turystyki, to moze Devilka? Co prawda mydelniczka, ale srodek
    ciezkosci nisko, w miare latwe do ogarniecia. W miescie tez da rade.

    Serio pisze.

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 43. Data: 2011-09-12 22:56:39
    Od: "Paulina D" <i...@W...gazeta.pl>

    LukeB <l...@g...com> napisał(a):

    > Mia=B3em to, nigdy w =BFyciu. Przy niskich pr=EAdko=B6ciach strasznie
    > glebogenne moto, strasznie si=EA wali przy manewrowaniu, a jak zacznie
    > upada=E6 na kt=F3r=B1=B6 stron=EA (o co nie trudno) to ju=BF nie do uratowa=
    > nia.

    Trochę mnie ostudziłeś, bo to był mój faworyt - przynajmniej na papierze. Nic
    to, będe musiała przymierzyć się do rożnych modeli.

    Że też żaden producent nie wymyślił wersji turystyka "Lady Edition" tzn.
    łatwe prowadzenie, niezbyt duża moc i niskie siodło. ;-)

    > Za to polecam Ci Transalpa z obni=BFon=B1 kanap=B1 lub Freewinda (tego
    > pierwszego bardziej). Obydwa motki s=B1 =B3atwe do ogarni=EAcia (cho=E6 mog=
    > =B1
    > by=E6 nieco wysokie, ale najlepiej si=EA przysi=B1d=BC), pojad=B1 po wszyst=
    > kim,
    > konstrukcje nie do zaorania, maj=B1 du=BF=B1 i fajn=B1 spo=B3eczno=B6=E6 (n=
    > forumowy assistance na trasie ;) i zapraszam na nasze forum:
    > http://forum.transalpclub.pl/ - jest u nas kilka dziewczyn z
    > przyjemno=B6ci=B1 doje=BFd=BFaj=B1cych na codzie=F1 te sprz=EAty, mo=BFecie=
> [...]

    Dzięki :-), do Transalpa na pewno się przymierzę. Rozumiem, że freewind to
    Suzuki xf650?

  • 44. Data: 2011-09-12 22:57:32
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2011-09-10 19:14, Paulina D pisze:
> [...]

    Widze, ze ktos juz mnie uprzedzil ;) To nie jest glupia koncepcja :)

  • 45. Data: 2011-09-13 06:07:36
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Paulina D napisał(a):
    > Trochę mnie ostudziłeś, bo to był mój faworyt - przynajmniej na papierze. Nic
    > to, będe musiała przymierzyć się do rożnych modeli.

    Przysiadz sie, bo to co kolega napisal wyzej to bzdura. I jeszcze poleca
    transalpa jako niewalacego sie :))))

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 46. Data: 2011-09-13 07:37:37
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'"

    > Przysiadz sie, bo to co kolega napisal wyzej to bzdura. I jeszcze poleca
    > transalpa jako niewalacego sie :))))

    i dla niskiej :-)

    --
    ania

  • 47. Data: 2011-09-13 10:06:59
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2011-09-13 00:56, Paulina D pisze:

    > Trochę mnie ostudziłeś, bo to był mój faworyt - przynajmniej na papierze. Nic
    > to, będe musiała przymierzyć się do rożnych modeli.

    Siema,
    Baran trochę się zagalopował, bo Trampek (sam takim jeżdżę) na pewno nie
    jest dobrym wyborem dla niższych osób, zwłaszcza kobiet... To, że sam
    znam dziewczyny, które jeżdżą na Trampkach wcale nie jest
    potwierdzeniem, że to idealny wybór... Trampek jest super uniwersalnym
    motocyklem, ale skoro Ty potrzebujesz coś przede wszystkim do podróży
    bez wjeżdżania na miękkie drogi, to zapomnij o Trampku (dość wysoki) a
    na pewno Afryce (pomijając koszmarne ceny).

    Mam kumpla, który 2 czy 3 sezon lata na Devilce (miał podobne wymagania
    co Ty - miasto i wyjazdy bez wjazdu w teren) i jest cholernie
    zadowolony!! Do tego bezobsługowy wał, praktycznie ta sama niezawodna
    jednostka i spalanie na poziomie 3,5-4 litrów...

    Co prawda mi osobiście Devilka się niezbyt podoba, ale to kwestia gustu.

    > Dzięki :-), do Transalpa na pewno się przymierzę. Rozumiem, że freewind to
    > Suzuki xf650?

    Freewinda "wmówiłem" koleżance, która przez dłuuugi czas upierała się
    tylko i wyłącznie na Trampka i... od kiedy kupiła T.A. Sukę ;)
    (Trampkiem też próbowała jeździć) nie chce nic innego... ;)
    Na pewno musisz się przymierzyć do każdego, bo różnie je bardzo dużo,
    ale oba są dobrą opcją na trasę czy miasto...

    Polecam lekturę:
    http://chudzikj.republika.pl/XF650.htm

    --
    Pozdr! falco
    fKG -> serVWis części reklama <- www.mfalco.empestudio.com

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 48. Data: 2011-09-13 10:13:43
    Od: falco <m...@w...pl>

    Troszkę o Devilce:

    http://www.motocykl-online.pl/testy/honda-nt-650-700
    -deauville-8211-dzielo-marketingu

    Do ortodoksów - sorki, za niewycięty podpis, poszło z automatu...

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 49. Data: 2011-09-13 11:43:17
    Od: Szuwarek <p...@g...com>

    On 12 Wrz, 20:37, masti <g...@t...hell> wrote:
    > Dnia pięknego Mon, 12 Sep 2011 20:24:46 +0200 osobnik zwany Michał V-R
    > wystukał:

    > freewind jest sporo wyżsy od F650GS (nie mylić z F650)

    ja tam nie będę się sprzeczał, ale koleżnaka ujeżdża windę mając 160cm
    wzrostu i po obniżeniu jest zadowolona

    --
    Pozdrv!
    Andrzej

  • 50. Data: 2011-09-13 13:13:12
    Od: grzech <z...@g...com>

    > Wg. spritmonitor.de Aprilia Pegaso pali różnym ludziom od 4,30 do 7,09,
    > średnio 5,61, ale to próbka 16 osób, więc trochę mało.
    >
    > Ale, dla porównania, BMW F650 (który ma porządną próbkę 208 użytkowników)
    > pali od 2,84 do 6,74 litrów na 100, średnio 4,30. Zauważalnie mniej.

    W tych "kuzynach" rotaxy troszkę się różnią. BMW dodało sondę i eku
    troszkę inaczej działa, inne mapy.
    Co z kolei powoduje większą bezwładność na manetkę. Pegaso jest
    "żywszy", lepiej się zbiera w zakrętach.

    grzech
    pegi