  • 1. Data: 2013-01-13 02:45:18
    Temat: uszkodzenie skrzyni Saab 9-3
    Od: "go!" <g...@g...pl>

    Wlasnie sfrajerzylem sprawe. Kupilem Saaba (fakt ze okazyjnie) i nie
    sprawdzilem go na wszystkich biegach. Auto: Saab 9-3, 2003 rok, 2.2 TD
    Wszystko cacy, poza tym, ze piaty bieg wyskakuje przy najmniejszej
    probie dodania gazu. Czy to kolo zebate piatego biegu? Jest jakis
    mniejszy wymiar kary przy takich objawach? Dodam, ze 1 i 3 nie maja
    problemu.
    Thx
    --
    go!

  • 2. Data: 2013-01-13 06:08:41
    Temat: Re: uszkodzenie skrzyni Saab 9-3
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-01-13 02:45, go! pisze:
> [...]
    > probie dodania gazu. Czy to kolo zebate piatego biegu? Jest jakis
    > mniejszy wymiar kary przy takich objawach? Dodam, ze 1 i 3 nie maja

    czesto w roznych wozkach kolko zebate 5 biegu sie odkreca. mialem tak
    juz w 2 autach (fiut i lancia) a i znajomy kupil ostatnio pezota 406 za
    500zl z niby uwalona skrzynia. w 10 min naprawilismy to na kanale
    dokrecajac nakretke pod deklem piatego biegu. auto jezdzi normalnie juz
    rok :D

  • 3. Data: 2013-01-13 08:28:03
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "chwdp" <h...@i...yfd> napisał

> [...]
    > uwalona skrzynia. w 10 min naprawilismy to na kanale dokrecajac nakretke pod
    > deklem piatego biegu. auto jezdzi normalnie juz rok :D

    Otwórz serwis skrzyń biegów. Nazwij go dekiel.

    --
    Hinek

  • 4. Data: 2013-01-13 11:36:14
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

> [...]
    > probie dodania gazu. Czy to kolo zebate piatego biegu? Jest jakis
    > mniejszy wymiar kary przy takich objawach? Dodam, ze 1 i 3 nie maja

    Wyciągaj skrzynię i daj do kogoś kto się zajmuje ich naprawą.
    Swoją drogą sfrajerzyłeś nie tylko ze skrzynią, 2.2 oplowskie 125KM? :)

    Lewis

  • 5. Data: 2013-01-13 14:13:16
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wyciągaj skrzynię i daj do kogoś kto się zajmuje ich naprawą.
    > Swoją drogą sfrajerzyłeś nie tylko ze skrzynią, 2.2 oplowskie 125KM? :)

    a co sie dzieje w 2.2 ? bo wiem ze 3.0 unikac jak ognia ...

  • 6. Data: 2013-01-13 14:14:36
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-13 14:13, misiek pisze:
    > U?ytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > a co sie dzieje w 2.2 ? bo wiem ze 3.0 unikac jak ognia ...

    Pompa wtryskowa. PSG16.

    Lewis

  • 7. Data: 2013-01-13 14:19:16
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    > Pompa wtryskowa. PSG16.

    aaa... dzieki za info - zaraz sobie pogooglam ;)

  • 8. Data: 2013-01-13 14:52:51
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-01-13 14:19, misiek pisze:
    > aaa... dzieki za info - zaraz sobie pogooglam ;)
    Bez paniki, nie jest aż tak tragicznie jak z 3.0v6 cdti z opadającymi
    cylindrami ;)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 9. Data: 2013-01-13 15:53:14
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-13 14:52, BartekK pisze:
    > Bez paniki, nie jest aż tak tragicznie jak z 3.0v6 cdti z opadającymi
    > cylindrami ;)

    Aż tak nie :)
    Ale kupić saaba z dieslem to kretynizm... No jeszcze z 1.9 16V ujdzie :)

    Lewis

  • 10. Data: 2013-01-13 16:36:12
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    > Aż tak nie :)
    > Ale kupić saaba z dieslem to kretynizm...

    mozna jeszcze kupic saaba z dieslem i automatem ;)