  • Data: 2019-04-30 22:01:13
    Temat: Re: wideorozmowy - jak najprościej?
    Od: Filip454 <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-04-30 o 21:09, Kris pisze:

    > Pt to
    > Jak kilka lat temu kupilem multiplę to zaczełem na ulicy zauwazać multiple
    > Teraz mam to samo z peugeotami 307

    ^^

    > Szczególnie w biznesie raczej niewiele tego jest

    To czemu zapotrzebowanie w biznesie jest tak duże?

    Według statystyk:
    https://www.commercialintegrator.com/communications/
    collaboration/video-collaboration-market-video-confe
    rencing/

    > Mam córke nastolatkę i często chata pełna jej znajomych- nie zauważyłem aby
    korzystali z vdeorozmów. Z komunikatorów przeróżnych korzystaja namiętnie.

    Ale jak już gasną światła i uprawiają tzw. cyberek, to raczej nie przez
    czaty tekstowe ^^ (nabijam się tylko)

    > Nie ma zapotrzebowania to i usługa umarła śmiercią naturalną

    Ale wideo rozmowy nie umarły. My mówimy o tym, dlaczego usunięto opcję z
    systemów komórkowych, a zostały opcje w aplikacjach. Jesteś pewny, że to
    dlatego?

    > A po co ta sieć wyłaczać przy dzisiejszych cennikach tzw nolimitów?

    Tego to ja nie wiem. Zapytaj może starszych ludzi, którzy mają tak na
    oko 60-70 lat :)

    Ale wiesz, czasem apki mogą zużyć w tle cały transfer (jeśli ktoś nad
    tym nie potrafi zapanować).

    --
    Filip454
    [f...@g...com]