    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wieczne pytania obslugi na stacjach...
    Date: Tue, 27 Jul 2010 10:32:40 +0200
    From: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 27-07-2010 o 09:59:55 bratPit[pr] <k...@o...pl> napisał(a):

    > powiedzcie jaki to ma sens, że kasjerzy na stacjach muszą nudzić każdego
    > klienta:

    Pewnie taki, że co któryś klient zacznie dzięki temu zbierać punkty albo
    kupi tę piłkę promocyjną.
    Nic dzięki temu nie tracą a mogą zyskać więc się opłaca. Choćby tylko co
    setny klient dał się na coś namówić.

    > pewnie jestem inny ale na mnie to działa odwrotnie od celu zamierzonego,
    > jak przysłowiowa płachta na byka wrr,

    Odwrotnie to znaczy jak? Chciałeś tylko zapłacić za paliwo i zapłaciłeś
    tylko za paliwo więc efekt jest zerowy a nie przeciwny.
    Możesz co najwyżej w przyszłości wybrać inną stację ale widocznie takich
    którzy uciekają do konkurencji z powodu tych pytań są śladowe ilości.

    --
    SW3
    ----