eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodywieczne pytania obslugi na stacjach... › Re: wieczne pytania obslugi na stacjach...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Jurand" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wieczne pytania obslugi na stacjach...
    Date: Tue, 27 Jul 2010 10:42:21 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 37
    Message-ID: <i2m64j$ujk$1@news.onet.pl>
    References: <i2m3ls$cei$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat3-21.ghnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1280220115 31348 91.150.222.21 (27 Jul 2010 08:41:55 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Jul 2010 08:41:55 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2299573
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "bratPit[pr]" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i2m3ls$cei$1@inews.gazeta.pl...
    > Witajcie,
    > powiedzcie jaki to ma sens, że kasjerzy na stacjach muszą nudzić każdego
    > klienta:
    > "zbiera pan punkty?
    > a może chce pan wyrobić kartę?
    > a może napój energetyczny?
    > a może piłkę promocyjną?
    > a może....? "
    > wczoraj po czwartym takim pytaniu kobiety na Shellu wymiękłem i
    > poprosiłem, żeby nie zadawała mi więcej pytań -wiem, jestem aspołeczny -
    > ale jaki to ma sens?
    > na każdej stacji, przy każdym tankowaniu, przecież każdy wie, że są
    > programy i jak się chce to można z nich korzystać, ale nie, jakiś
    > marketingowiec wymyślił, że trzeba każdego klienta zanudzić na śmierć
    > pytaniami :/
    > pewnie jestem inny ale na mnie to działa odwrotnie od celu zamierzonego,
    > jak przysłowiowa płachta na byka wrr,
    >
    > wiem, wiem, należy przy podejściu do kasy powiedzieć "proszę o fv/paragon
    > ze stanowiska..., nie zbieram punktów, nie chcę wyrobić karty, nie chcę
    > też żadnych promocji i towarów",
    >

    Na stacji to jest pikuś. Najlepsze takie akcje są w bankach. Stoi sobie
    grzecznie 5 osób w ogonku, przy obsługującym pani lub pan w wieku, w którym
    inwestowanie ma już trzeciorzędne znaczenie i seria "trudnych" pytań - "a
    może Pan otworzy sobie lokatę?", "mamy w promocji pożyczkę do 5000 PLN", "a
    może wyrobimy kartę kredytową", "a nie chciałby Pan środków przenieść na
    nasze nowe konto o nazwie blablablabla"? I mamy gwarantowane 15 minut
    usiłowania tłumaczenia takiemu klientowi zalet nowego rozwiązania plus
    ewentualne drugie 15 minut na wydrukowanie i podpisanie wszystkich umów ;)

    Jurand.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: