    Subject: Re: wielgaśny zegar cyfrowy
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>
    Date: Mon, 30 Nov 2015 10:50:53 +0100

    W dniu 2015-11-30 o 09:25, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Jak mam tranzystory, to i wiekszy prad nie jest problemem :-)
    > A tranzystory do wiekszego napiecia musze miec.

    No, i na początku masz o tym: "32 tranzystory..." ;)
    Pytanie raczej dotyczy teraz samej mocy zasilacza, a tej póki co raczej
    starczy. Prawie 10W z LEDów, to kupa światła.

    php

    > Chodzi mi po glowie jeszcze jeden o podobnej funkcjonalnosci, ktore
    > kiedys jakas firma w Polsce oferowala za male pieniadze. Niestety -
    > wyszlo z glowy jaki uklad i jaka firma.

    Jedną odpowiedź już masz... Głowy nie dam ,ale myślę, że jeszcze parę
    się znajdzie, tylko że to wszystko jest takie... no trzeba się dobrze
    zastanowić czy za jakiś czas jeszcze da się takie układy kupić...

    Pozdrawiam

    DD