    From: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: wieszajacy sie AP Linksysa
    Date: Mon, 11 Jan 2010 09:54:10 +0100

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Zdefiniuj to proszę.

    Piszac ze ma ``trzaski`` mialem na mysli ze zaczol sie sypac :)

    > ???
    > I wydaje przy tym dźwięki podobne do trzasków? To rzeczywiście coś może
    > być nie tak z zasilaczem. Jedyne urządzenie wydające normalnie "trzask"
    > to np: bramka VoIP z chwilą zalogowania do VoIP i separująca w tym czasie
    > FXS/FXO.

    Zasilanie jest w porzadku- napiecia stabilne .

    > Czyli router z wifi obciążony co kot napłakał.

    > Zdefiniuj. Bo ja tu nie widzę "zaniku sygnału internetowego".

    Zanikanie wyglada zawsze tak samo. Www dziala dobrze do jakiego tam losowego
    czasu. Po czym nastepuje sytuacja ze www zwalnie tak, jak bym mial modem i
    www otwiera sie kilkadziesiat sekund. W tym samym czasie co `muli` www,
    sprawdzam pingi do roznych www i serwera na osiedlu i sa w porzadku, zadnych
    dziur itp. Ida tak jak by wszystko bylo w porzadku. Nawet jak zaczynam
    cokolwiek sciagac ( gdy www smiga )a nastepnie jak www sie wywala i zamula
    transferr nie traci na predkosci. Rzeczywiscie wyglada to jak cos wanietego
    z DNS-em ,tylko ze wczesniej dzialalo.
    Zastanawiam sie ,czy to moze switch do ktorego na klatce schodowej mam
    wpiety AP nie ma jakis zaburzen i on robi takie numery.

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >
    > I myślę, że tu jest problem. Przećwiczyłem już trochę (pół)amatorskich
    > sieci osiedlowych, a nawet MANowskich i takie cuda wianki zdarzają się nie
    > raz. Sprawdzałeś na innym routerze?

    Nie mam dojscia do innego routera :(

    > Nie ma braku dostępu do sieci. Możliwe że padają DSNy. Sprawdzałeś w tym
    > czasie www w przeglądarce po adresach "kropkowych", a nie z DNS? Jeśli
    > będzie działać adres "kropkowy" masz zdefiniowany problem. Potem tylko
    > sprawdzenie, czy DNSy padają w Twoim routerze, czy
    > na serwerku osiedlowym, co często się zdarza.

    Jesli chodzi o adresy kropkowe to nie wiem co masz na mysli :) Nie jestem
    ekspertem :) Znam tylko pojecie ping :)