  • 1. Data: 2014-04-05 17:41:26
    Temat: wszystkie autostrady platne
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    http://metromsn.gazeta.pl/Wydarzenia/1,133290,157253
    27,Koniec_bramek_do_poboru_oplat_na_polskich_autostr
    adach_.html

    Koniec bramek ? Nie, poczatek.
    Jak bedzie elektronicznie, to bedzie platne na wszystkich, bo Viatoll
    juz tam stoi.

    J.

  • 2. Data: 2014-04-05 18:10:59
    Temat: Re: wszystkie autostrady platne
    Od: Czeslaw Wisniak <c...@n...pl>

> [...]
    adach_.html

    > Koniec bramek ? Nie, poczatek.
    > Jak bedzie elektronicznie, to bedzie platne na wszystkich, bo Viatoll

    To bylo do przewidzenia. Rozmawialismy juz o tym gdy wprowadzali Viatoll,
    czym to sie moze skonczyc dla aut osobowych i obawiam sie, ze nie chodzi
    tylko o autostrady :)

  • 3. Data: 2014-04-06 13:04:13
    Od: PepedB <a...@s...le>

    W dniu 2014-04-05 18:10, Czeslaw Wisniak pisze:

    > To bylo do przewidzenia. Rozmawialismy juz o tym gdy wprowadzali
    > Viatoll, czym to sie moze skonczyc dla aut osobowych i obawiam sie, ze
    > nie chodzi tylko o autostrady :)
    Teoretycznie to za drogi już płacimy w paliwie. Nawet jeśli autostrady
    są z tego wydzielone, to za resztę dróg nie powinniśmy dodatkowo płacić.
    Teoretycznie...

    --
    Pozdrawiam, Marcin Kaliński
    a-dres:{ksywka}(na)post.pl

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 4. Data: 2014-04-06 18:48:35
    Od: spider <"spajder78[WytnijTo]"@wp.pl>

    W dniu 2014-04-06 13:04, PepedB pisze:
    > Teoretycznie to za drogi już płacimy w paliwie. Nawet jeśli autostrady
    > są z tego wydzielone, to za resztę dróg nie powinniśmy dodatkowo płacić.
    > Teoretycznie...

    Teoretycznie to na autostradzie powinienem móc kupić paliwo tańsze o ten
    podatek, który idzie na utrzymanie dróg :)
    Tyle teorii, a praktyka pokazuje że kierowcy w tym kraju to są dojne
    krowy i jak tylko jest okazja by ich złupić to się to zrobi. Taki
    podatek od luksusu ;)
    Mi też się jakoś wierzyć nie chce że władza nie połasi się na kasę i za
    "eski" też będziemy bulić, skoro to prawie jak autostrada to dlaczego nie?
    --
    spider

  • 5. Data: 2014-04-06 19:16:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 06 Apr 2014 18:48:35 +0200, spider napisał(a):

    > Teoretycznie to na autostradzie powinienem móc kupić paliwo tańsze o ten
    > podatek, który idzie na utrzymanie dróg :)

    Na prywatnych. Bo na tych panstwowych, z cena 10gr/km ... cena chyba
    pasuje do zwiekszonych kosztow budowy.

> [...]
    > "eski" też będziemy bulić, skoro to prawie jak autostrada to dlaczego nie?

    Dlaczego nie, skoro prawie autostrada.

    Ale dlaczego sie do S ograniczac - viatoll stoi i na sporej ilosci
    krajowych. A jak ktos pojedzie gminnymi ... oplata za teleportacje :-)

    J.

  • 6. Data: 2014-04-06 20:04:54
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-04-06 18:48, spider pisze:

    > Mi też się jakoś wierzyć nie chce że władza nie połasi się na kasę i za
    > "eski" też będziemy bulić, skoro to prawie jak autostrada to dlaczego nie?

    To po to się męczyłem kilka lat jak trwała budowa odcinka ekspresówki
    żeby teraz znowu jeździć objazdami. To się ludzie na wioskach ucieszą.
    Taki kraj. :-(

  • 7. Data: 2014-04-06 21:46:19
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > To po to się męczyłem kilka lat jak trwała budowa odcinka ekspresówki żeby
    > teraz znowu jeździć objazdami. To się ludzie na wioskach ucieszą. Taki
    > kraj. :-(
    A jak się ucieszą samorządy, na barki których po oddaniu do użytku obwodnic,
    spadnie utrzymanie aktualnych dróg krajowych.
    Będą łożyć na utrzymanie dróg, a dodatkowo cały ruch na nie ponownie
    ucieknie.
    Złoty interes dla administracji centralnej.
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 8. Data: 2014-04-07 09:14:01
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-04-05 17:41, J.F. pisze:

> [...]
    adach_.html

    > Koniec bramek ? Nie, poczatek.
    > Jak bedzie elektronicznie, to bedzie platne na wszystkich, bo Viatoll

    Przecież autostrady są płatne dla wszystkich. Nie rozumiem Twojego
    lamentu. Znikną w końcu kretyńskie korki na bramkach.

    --
    MN

  • 9. Data: 2014-04-07 09:45:21
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Przecież autostrady są płatne dla wszystkich. Nie rozumiem Twojego
    > lamentu. Znikną w końcu kretyńskie korki na bramkach.

    1. Dopiero co te bramki wybudowali czyli kolejne marnotrawstwo.
    2. Jak i czy w ogole mieli by przymusic prywatnych koncenariuszy ?
    3. W jaki sposob mieliby rozwiazac system oplat ?

  • 10. Data: 2014-04-07 10:02:40
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-04-07 09:45, Czesław Wiśniak pisze:

    > 1. Dopiero co te bramki wybudowali czyli kolejne marnotrawstwo.

    Kolejne? A poprzednie to które?

    > 2. Jak i czy w ogole mieli by przymusic prywatnych koncenariuszy ?

    Zamiast przymuszać można też zachęcać. Jakim cudem udało się przymusić
    Coca Colę pakować napoje w puszki?

    > 3. W jaki sposob mieliby rozwiazac system oplat ?

    Rozwiązać? A jest związany?

    --
    MN