    From: j...@g...pl
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: wybor aparatu
    Date: Fri, 9 Jan 2009 03:07:32 -0800 (PST)

    On 9 Sty, 11:54, "b...@n...pl" <b...@n...pl> wrote:

    > Lustrzanki analogowe używałem. Więc gdyby to była decyzja dotycząca samych cech
    lustrzanki nie
    > miałbym, aż takiego problemu. Problemem jest to, że tak naprawdę fotografia cyfrowa
    jest technologią
    > nadal mocno w rozwoju. Dochodzą rzeczy, których w analogach nie było: jakość
    matrycy, szumy, balans
    > bieli, balans kolorów. W przypadku analogów po prostu zmieniało się błony, jeśli
    jakaś nie
    > odpowiadała. W przypadku DSLR błona jest wstawiona na stałe i trzeba zmieniać body
> [...]

    Już było pisane, że pomiędzy modelami tego samego poziomu nie ma
    powalających różnic, więc spokojnie możesz kupić ten model co:
    - lepiej leży w rękach
    lub
    - ma stabilizację w body
    lub
    - ma ładniejszy pasek
    lub
    - ladniej się nazywa
    lub
    - jego wygląd zrobi większe wrażenie na znajomych (bo zdięcia będzie
    robił podobne)
    lub

    Jeśli chcesz kupić dodatkowy obiektyw, poza kitem (kitami), to spójż
    na sprawę przez pryzmat obiektywu.