    From: Dexter <a...@p...fm>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: wybor aparatu
    Date: Sat, 10 Jan 2009 12:13:02 +0100

    On Fri, 9 Jan 2009 21:11:41 +0100, "Dars2" <d...@g...pl> wrote:

    >Poczekaj jeszcze rok to pewnie bedzie taniej ........
    >za 2 lata to jeszcze taniej .......
    >a za 3 lata to prawie jak za darmo.

    Taaaa????? Serio???
    Świeży nabywca lustrzanki Dars2 błysnął "mądrością", prawie jak "wujek
    - dobra rada".

    >Ale życie płynie.......
    >Jakby miał takie myslenie to chyba nic bym nie kupił

    Twoje myślenie jak i zakupy nie interesują mnie,
    a o mnie i moje zakupy się nie martw.

    >Kupiłem w grudniu D 90 i jestem zadowolony......

    Co z tego, że kupiłeś w grudniu? Nie wątpię, że jesteś zadowolony...
    ale to nie znaczy, że ja mam kupić w styczniu, a zadowolenie nie
    wynika z tego, kiedy się kupiło daną rzecz.

    >ja nie kupiłem na handel wiem ze cena moze spasc......
    >ale ja kupiłem robic zdjecia :)

    Ja też nie kupuję na zarobek, a na użytek własny, aby robić zdjęcia,
    a nie wbijać gwoździe.

    >A Ty czekaj dalej ......

    Te 4 miesiące mnie nie zbawią, a jak ma być taniej to poczekam.

    Dexter