    From: "Jakub Jewula" <b...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: wybor kompaktu
    Date: Sat, 10 Jan 2009 20:04:14 +0100

    > Jako ze w poprzednim aparaciku stluklem wyswietlacz, to szukam
    > nastepnego aparatu. Moze ktos doradzic jakas bardziej zaawansowana
    > zabawke, jesli preferencje sa:
    >
    > -raczej kompakt - noszenie nieporecznej lustrzanki mi sie znudzilo.

    Mi tez Tylko co z tego jak nie ma czego kupic?

    > -wielkosc niekoniecznie najmniejsza

    > -zoom im wiekszy tym lepszy, ale 3x to minimum.

    Juz Ci wspolczuje.

    Duuze zoomy to _zaraza_ wspolczesnych kompaktow!

    No po prostu kurwicy mozna dostac! Aparat moglby byc dobry,
    ma niezla matryce (jak na kompakt), dobra ergonomie itd itp
    ale jakas malpa techniczna musiala mu zamontowac zooooma 26-700mm,
    ktory skutecznie rozpieprza obraz przy kazdej ogniskowej i kazdej
    przeslonie.

    > -szybki [od nacisniecia spustu do zrobienia zdjecia, ewentualnie zebym
    > mogl zlapac ostrosc i poczekac w gotowosci]

    Aha, szczegolnie przy taaaaakim zooomie. W cuda wierzysz?