    From: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: wybór telefonu #2: po wstępnym rozeznaniu w necie
    Date: Fri, 20 Feb 2009 22:57:08 +0100

    Marek pisze:
    > Jak juz pisałem poszukuję telefonu DECT który umożliwia:
    > 1. przypisanie dzwonka do pozycji w ks. telefonicznej lub chociaz do grupy
    > wpisów
    > 2. Ma w miarę pojemna książkę tel (>=200)
    > 3. Tryb głóśnomówiący
    > 4. Możliwośc podłączenia słuchawek, moga być "na drucie", ale pożądny byłby
    > tryb bluetoth.

    http://www.telekom.com.pl/panasonic/opisy_tel/panaso
    nic-tcd705.htm
    takie coś miałem, teraz mają teściowie. Nie potrafie Ci napisać jak on
    przyporządkowuje melodyjki do dzwonków( czy wogóle) ale na bank był taki
    trick, ze jak babcia dzwoniła to ekran był pomarańczowy, jak reszta to
    zielony.
    telefon ma gniazdo na słuchawki chyba jack2.5 mm - pasował zestaw
    handfree ze starej motoroli. działał z nim rewelacyjnie. Telefon ma
    bardzo ale to bardzo dobry tryb głośnomówiacy. filtracja jakaś,
    wycinanie, niewiem, ale to było jedyne głośnomówiace urzadzenei z
    którego mozna było wygodnie korzystać. Podświetlana cała klawiatura,
    Dzwoni bardzo głośno, można go postawić na stole, wyświetlacz ma "dot
    matrix, znaczy napisy w ksiażce czytelne, przekazywanie rozmów pomiedzy
    słuchawkami, inne dzwonki słuchawek...
    w domu miałem panasonika i w pracy też. często słuchawka z domu jechała
    zemną do pracy(14km), i tam na parkingu "znienacka"(bez zadnej
    ingerencji) pojawiał sie zasieg...

    Najważniejsze chyba zasilanie 2 paluszki. wymieniasz, masz naładowany!
    niestety w takim przypadku nie pokazuje ile jeszcze pozostało energii.

    Po co sie produkuje? Być moze ów model spełni twoje minimlane
    oczekiwania, a jest on naprawde z dobrych panasoników. PRzez duze D. Ten
    telefon przeżył codzienny kontakt z moim dzieckiem0-4lata, czego nie
    mozna pwiedziec o 2 siemnsach i setce innych niezywych domowych
    urządzeń. Na allegro poszedł ostatnio za 60zł..... JEśli, powtarzam
    jeśli spełnia Twoje wymogi - polecam