    Date: Wed, 29 Apr 2015 08:57:20 +0200
    From: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: wykrywanie samochodu...

    W dniu 2015-04-28 o 20:28, sundayman pisze:

    > Sprawdzać trzeba często - najrzadziej raz na kilka sek.
    > Chodzi o to, żeby zajęcie było sygnalizowane prawie natychmiast - dopóki
    > kierowca jeszcze jest w samochodzie.
    >
    > To by się mogło sprawdzić, gdyby zrobić pomiar "od góry", i mierzyć
    > jakoś szerszą wiązką, coby przechodzący ludź nie psuł efektu.
    > Bo pomiar od dołu nie za bardzo - zabrudzenia, śnieg itp.
    >
    > Jakkolwiek najbardziej obiecujące wydaje mi się wykrywanie magnetometrem
    > 3 osiowym - od spodu. To jest z tego co widzę rozwiązanie stosowane
    > komercyjnie. Tyle, że to już zabaaawaaaa jest, nie na 2 dni...

    Zależy jeszcze do czego chcesz to wykorzystać.
    W zasadzie wszystkie rozwiązania poza magnetycznymi są obarczone sporym
    błędem. Kilku ludzi rozmawiających na parkingu wzbudzi wszelkie inne
    czujniki. Jeżeli chcesz włączać jakiś alarm czy coś, to jak ludzie
    obczają to się będą tym bawić ;)

    Pozdrawiam

    DD