  • 1. Data: 2012-05-24 11:30:52
    Temat: wypadek drogowy
    Od: Marcin FIDYK <m...@g...com>

    Stworzyłem serwis wypadekdrogowy.org zapraszam wszystkich
    zainteresowanych oraz potrzebujących fachowej pomocy w sprawie
    problemów występujących po wypadku. Opisujcie problemy z
    odszkodowaniami, policja, prokuraturą a także wasze dolegliwości które
    musicie przezwyciężyć lub zwalczyć, aby wrócić do normalnego życia po
    doznaniu traumy powypadkowej.

  • 2. Data: 2012-05-24 15:28:49
    Temat: Re: wypadek drogowy
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    "Marcin FIDYK" <m...@g...com> wrote in message
    c.googlegroups.com...
[...]

    Ja rozumiem, hieny w szpitalach żerujące na ludziach żeby "pomóc" im w
    uzyskaniu odszkodawania. Rozumiem też zaklejone slupy ogloszeniami firm
    odszkodowawczych. Nie rozumiem za to tego tutaj ogloszenia bo po pierwsze
    powinno mieć dopisek [SPAM] a jeśli takowego nie ma to powinno być na jakimś
    forum dla naciągaczy, kombinatorów, amwayowcow i innych oszołomów, którzy
    nie potrafią uczciwie pracować, jak tylko wciskając innym kit i bałach.
    Jezeli twoja firma i ta - pożal się Boże - strona jest organizacją non
    profit to twoja obecność tutaj z taką informacją bylaby uzasadniona - jeżeli
    nie to spier....

  • 3. Data: 2012-05-25 18:14:44
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    żadnych newsów wypadkowych
    zero zdjęć z wypadków
    strona totalna porażka

    erator/

  • 4. Data: 2012-05-25 18:50:52
    Od: "Marek W." <m...@N...gazeta.pl>

    zlotowinfo <u...@g...pl> napisał(a):

    > żadnych newsów wypadkowych
    > zero zdjęć z wypadków
    > strona totalna porażka

    Proponuję przeczytać dla jakich celów jest stworzona ta strona może
    zrozumiesz dlaczego jest tak jak jest.
    A jeśli nie zrozumiesz to w dalszej kolejności proponuję rozjebać się autem
    na najbliższym drzewie, zrobić fotki i przesłać na stronę. Jak je admin
    umięci może będziesz usatysfakcjonowany.

  • 5. Data: 2012-05-25 19:56:43
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    > Proponuję przeczytać dla jakich celów jest stworzona ta strona może
    > zrozumiesz dlaczego jest tak jak jest.

    Jest to strona firmy zajmujacej się uzyskiwaniem odszkodawań - w zamian za
    pokaźny w nich udział. Reszta to pranie mózgu.

  • 6. Data: 2012-05-25 20:24:31
    Od: "Marek W." <l...@w...pl>

    Użytkownik "Heinzkalter" <v...@g...com> napisał w wiadomości

    > Jest to strona firmy zajmujacej się uzyskiwaniem odszkodawań - w zamian za
    > pokaźny w nich udział. Reszta to pranie mózgu.

    No i? Z powyższego wynika, że powinno być na stronie to, na brak czego
    narzeka przedmówca?

  • 7. Data: 2012-05-25 20:28:49
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Thu, 24 May 2012 02:30:52 -0700 (PDT), Marcin FIDYK wrote:

    > Stworzyłem serwis

    Ponieważ jak powszechnie wiadomo, każdy spamer to pijak, a każdy pijak to
    złodziej, wynika że firma którą tu próbujesz reklamować do złodzieje. A ze
    złodziejami takich interesów lepiej chyba nie robić.
    W razie czego zawsze można napisać na z...@w...org albo
    k...@w...org i zapytać czemu wybrałeś taką dziwną formę
    reklamy, żeby na wstępie sobie strzelać samobója.

    Teraz każdy kto wpisze w google ich nazwę trafi tu i przeczyta jak wszyscy
    po kolei spamera zjadą jak tylko będą mogli. Takiej reklamy chciałeś?

  • 8. Data: 2012-05-26 00:03:38
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marcin FIDYK

> [...]
    > prokuraturą a także wasze dolegliwości które musicie przezwyciężyć lub
    > zwalczyć, aby wrócić do normalnego życia po doznaniu traumy

    Po pierwsze naucz się pisać po polsku. Po drugie nie spamuj jakimś
    smętnym serwisem.

  • 9. Data: 2012-05-26 11:41:41
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2012-05-25 20:28, Tomasz Pyra pisze:
    > W razie czego zawsze można napisać na z...@w...org albo
    > k...@w...org i zapytać czemu wybrałeś taką dziwną formę
    > reklamy, żeby na wstępie sobie strzelać samobója.

    Sądzę, że wątkotwórcy właśnie o to chodziło by dostawać jak najwięcej
    maili na z...@w...org i k...@w...org :-)
    Ale _uwaga_: mogło mu chodzić o coś więcej gdyż oprócz widocznej części
    strony ładuje się coś więcej (Kaspersky rozpoznał to jako
    Trojan.Script.iframer).

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 10. Data: 2012-05-26 19:27:49
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Marek W." <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > na najbliższym drzewie, zrobić fotki i przesłać na stronę. Jak je admin
    > umięci może będziesz usatysfakcjonowany.

    no cóż, zazwyczaj dzieci nie łapią ironii
    a tu jeszcze mamy bardzo agresywny przypadek
    potrzebujący pomocy specjalisty

    erator/