    From: "twistedme" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: wypozyczanie w sigma pro-centrum
    Date: Mon, 26 Apr 2010 22:52:29 +0200

    Użytkownik "Bartlomiej Lidke" <o...@r...cy.rot13.invalid> napisał w
    wiadomości news:hr4sft$bdj$1@news.onet.pl...

    Możliwe, ze nie mieli jeszcze takiej podbramkowej sytuacji... Jak oddawałem
    12-24, to pani sprawdziła tylko, czy nie jest porysowana przednia soczewka,
    odłożyła obiektyw na półkę i oddała kaucję. Nie było mowy o żadnym dogłębnym
    sprawdzaniu. Może nie jest to najdroższe ich szkło, ale jednak 3200 piechotą
    nie chodzi...

    Co do ubezpieczenia to zgadzam się, powinna być taka opcja. Pewnie nie było
    by to jakoś specjalnie drogie, a sen byłby spokojniejszy :)

    pozdrawiam
    Przemek