  • 301. Data: 2016-04-09 16:48:11
    Temat: Re: [OT] Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Jarosław Sokołowski pisze:
    > Pan AlexY napisał:
    [..]

    > Ponieważ potrafię odróżnić niewolnictwo od feudalizmu, więc stwierdzenie
    > "mamy nadal" uznaję za opinię kogoś, kto nie przywiązuje aż tak wielkiej
    > wagi do rozróżniania jednych systemów od drugich.

    Mało mnie obchodzi feudalizm.
    http://demotywatory.pl/4634558/Jesli-Twoja-pensja-wy
    starcza-tylko-na-mieszkanie-dojazd-do

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 302. Data: 2016-04-09 17:20:45
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 09.04.2016 o 13:55, AlexY pisze:
    > Cavallino pisze:
    > [..]
    >
    > Mieli swoją szansę, olali, to teraz morda w kubeł.

    Następny nie rozumie o czym mowa?
    Czy to czy ktoś poszedł na wybory czy nie, oznacza, że stracił wszelkie
    prawa, w tym również do bycia liczonym jako mający jakieś tam zdanie?

    Już nie wspominając o tym, że nawet wśród tych co głosowali, PIS nie
    miał większości, więc kolega napisał podwójną bzdurę.

    Popierdzieliło mu się z ilością zdobytych miejsc w parlamencie.

  • 303. Data: 2016-04-09 17:21:21
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 09.04.2016 o 13:06, Pszemol pisze:
    > "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Bardzo udany wątek - nie wiem na co tu narzekać...
    > Ci co chcieli pogadać video obejrzeli, poglądy wymienili....
    > Ja jestem zadowolony.

    Jak każdy troll.

  • 304. Data: 2016-04-09 17:27:39
    Temat: Re: wyrabianie dobrego nawyku.
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 09.04.2016 o 13:13, Pszemol pisze:
    > "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Nikt tak nie twierdzi.

    Wręcz przeciwnie.
    Właśnie pisałeś, żeby przepisy dostosować do tego w jaki sposób obecnie
    pedalarze je łamią.

    > Twierdzę tylko tyle, że jednostajna, płynna jazda, bez zsiadania
    > czy zatrzymywania się i rozpędzania od zera jest dla rowerzysty
    > optymalna.

    Dla każdego jest optymalna, również dla pieszego i samochodu.
    A oni wszyscy muszą się zatrzymywać na czerwonym i nie korzystać z
    części drogi która nie jest dla nich przeznaczona.
    I tylko pedalarze nagminnie mają to gdzie i robią inaczej niż im wolno.

    Tylko że to się ma nijak do tematu, bo przejścia nie przeszkadzają
    rowerzystom w płynnej jeździe bardziej niż kierowcom.
    O ile korzystają z nich tak samo jak kierowcy - a inaczej im nie wolno.

    > Rowerzysta musi wiedzieć że to on ma popatrzeć
    > na drogę jak wjeżdza na pasy

    Nie - rowerzysta nie ma wjeżdżać na pasy, bo nie ma prawa się w ogóle
    znaleźć na tym wjeździe, o pasach nie wspominając.
    Po chodniku mu jechać (zazwyczaj) nie wolno, a drogi rowerowe nie
    kończą/nie łączą się pasami.

    Zebra to tylko łącznik między jednym chodnikiem a drugim, a żaden z tych
    3 elementów nie jest przeznaczony dla pedalarzy.

  • 305. Data: 2016-04-09 17:29:50
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 09.04.2016 o 13:16, Pszemol pisze:
    > "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Acha, Ty taki "pouczacz, niedoszły nauczyciel-profesor"?

    Dawanie dobrego przykładu to coś nagannego?
    Rozumiem, mentalność hamerykańska to pewnie rodem z getta i gangów i z
    tamtych klimatów czerpiesz swoje dobre wzorce?

    No to cała reszta Twojego bełkotu jakoś mnie mniej dziwi....

  • 306. Data: 2016-04-09 17:37:40
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 09.04.2016 o 17:27 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    > Wręcz przeciwnie.
    > Właśnie pisałeś, żeby przepisy dostosować do tego w jaki sposób obecnie
    > pedalarze je łamią.

    Nie do tego w jaki sposób łamią tylko do rozsądku.
    Ale ok, może umówmy się, że wrócimy do tematu w momencie gdy sam zaczniesz
    przestrzegać wszystkich przepisów (włącznie z pełnym zatrzymywaniem przed
    każdą zieloną strzałką i stopem i przestrzeganiem wszystkich ograniczeń
    prędkości)

    --
    SW3
    ----

  • 307. Data: 2016-04-09 19:35:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "SW3" <s...@p...fm.invalid> wrote in message

    > Dzięki rewolucjom czy dzięki postępowi technologicznemu?

    > "Chłop pańszczyźniany pracował więc dla pana feudalnego na początku XVI
    > wieku 52 dni w roku, a później 104 dni. I to był feudalny wyzysk. My na
    > początku XXI wieku pracujemy dla Najjaśniejszej Rzeczypospolitej 164 dni.
    > I to jest sprawiedliwość społeczna."

    Pracujesz dla siebie i zarabiasz pieniądze dla siebie.
    Nie rodząc się w pańskiej rodzinie, nie mając na własność ziemii
    możesz być panem u siebie, założyć firmę i pracować dla siebie.
    Nie wiesz chyba za bardzo co Ci się tak naprawdę marzy...

  • 308. Data: 2016-04-09 19:36:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message news:neb4hk$g47$1@dont-email.me...
    > [..]

    > Mało mnie obchodzi feudalizm.
    > http://demotywatory.pl/4634558/Jesli-Twoja-pensja-wy
    starcza-tylko-na-mieszkanie-dojazd-do

    No to jeśli faktycznie tak myślisz, Alex, to pozostaje tylko współczuć.
    Zniewoliłeś się bowiem sam, na własne życzenie...

  • 309. Data: 2016-04-09 19:39:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Zdaję się, że młodzieńczego entuzjazmu to ja mam więcej od innych. Nie
    > trzeba tworzyć miast od zera, stare ewoluowały nieraz od tysiącleci,
    > będa ewoluowały dalej. Na samochodach świat się nie kończy, nie wszystko
    > wokół nich się obraca. Kieyś od bryczki odcięto dyszel, wyprzęgnięto
    > konie. Teraz niektórzy chcą się pozbyć woźnicy, ale bez bryczki życia
    > nie widzą. Troche świeżego powietrza by im nie zaszkodziło.

    Nie wiem skąd nagle wziąłeś "bez bryczki życia nie widzą".
    To, że ktoś chce mieć wygodniejsze auto nie znaczy że życia
    bez niego sobie nie wyobraża - auto jak wszytko ma plusy
    i minusy, daje coś w zamian i dobrze jest to rozumieć.

  • 310. Data: 2016-04-09 19:41:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > To wszystko są zdobycze rewolucji? Tak mi kiedyś to tłumaczono, ale
    > ja nigdy nie uwierzyłem. Świat się zmienia ewolucyjnie -- ci od gilotyn
    > i razstriełek mogą tylko spowodowac lata zastoju. Nie przez przypadek
    > masa upadłościowa po Kraju Rad ma dzisiaj neofeudalne społeczeństwo.

    Ewolucja po pierwsze działa za wolno a po drugie czasem nie da się
    małymi kroczkami osiągnąć lepszego celu bo status quo robi dwa
    kroczki w tył w czasie gdy ewolucja zrobi jeden w przód...
    A więc postęp dzieje się dzięki ewolucji "wspomaganej" pewnymi
    tąpnięciami w postaci rewolucji. I jedno i drugie jest nam potrzebne.