  • Data: 2018-05-13 16:02:23
    Temat: Re: wzmacniacz lampowy - kit
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 13 maja 2018 02:34:35 UTC-5 użytkownik Janusz napisał:

    > Zestaw podstawowy (279zł), czyli coś co za rogiem w sklepie kupić można,
    > płytki + trochę elementów biernych+ podstawki, bez najtrudniejszych do
    > zrobienia
    > czyli bez transformatorów głośnikowych, śmiech na sali.

    Tak widzialem to.
    Filmik na youtube jest ok. Ale mnie chodzi o prosta akcje a nie o doktoryzowanie sie
    :)

    Jak sie kiedys zabralem za licznik geigera to mi chyba 4 lata zeszlo aby go skonczyc
    a tam tylko jedna cewka do nawiniecia byla i jedna plytka do wytrawienia. :)

    Chcialem cos relaksujacego ale dobrej jakosci. Transformatory musza byc w zestawie.