  • Data: 2018-05-13 22:32:04
    Temat: Re: wzmacniacz lampowy - kit
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 13 maja 2018 13:35:55 UTC-5 użytkownik Janusz napisał:
> [...]
    skazany na "jakis" kit z nieokreslonym rezultatem.

    > A u My frendów patrzyłeś?
    > https://pl.aliexpress.com/item/Z1-Spartan-Luksusowy-
    Zestaw-6N9P-6P3P-HiFi-Audio-Wzmacniacz-Lampowy-Wzmac
    niacz-Lampowy-Zestaw-DIY/32857360257.html

    > https://pl.aliexpress.com/item/EL34-Single-ended-Pur
    e-Class-A-tube-amplifier-5Z3P-6N9-Hifi-audio-DIY-KIT
    -a-full/1990241571.html

    > https://pl.aliexpress.com/item/Douk-Audio-Mini-6F3-C
    lass-A-Vacuum-Tube-Amplifier-Stereo-HiFi-Power-Amp-4
    W-2-DIY/32872090560.html

    A jakze, patrzylem ale dla mnie to koty w worku i w worku. Bo nie dosc ze nie wiem
    jaka jakosc tych kitow to nie wiem jaka jakosc tych konstrukcji.

    I moze rzeczywiscie, jakby tak kupic pare roznych to byla by ciekawa zabawa i nieco
    bym sie dowiedzial co mozna skiepscic :)

    Ale jak o tym mysle to mam w oczach kity gitarowe avt gdzie na plytce byly zle
    oznaczone kierunki diod albo to same diody byle zle pomalowane albo jakies tam
    sciezki na plytkach trza bylo modyfikowac zeby dzialalo :)

    Traumatyczne wspomnienia :)