  • Data: 2018-05-13 20:05:58
    Temat: Re: wzmacniacz lampowy - kit
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 13 maja 2018 12:44:21 UTC-5 użytkownik RadoslawF napisał:
> [...]
    ma ale jest przetestowany przez rzesze ludzi i nie wtopie jak kupie taki kit jak
    pokazalem za te 300dolarow...

    > Wtopisz, wtopisz.
    > Nie pisałeś że ma być jakość hifi?
    > Stara niemiecka norma na podstawie której różni producenci
    > domalowywali sobie ten znaczek przewidywała 20W na kanał.
    > Na tych lampach się nie da.

    Ok. I dlatego przyszedlem tu zapytac. Bo te kity jakie widzialem nie chwalily sie
    zbytnio parametrami.
    Ale chyba wyjdzie ze skoro nie ma ogolno uznanych kitow to znaczy ze jestem skazany
    na "jakis" kit z nieokreslonym rezultatem.