    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: z Androida na PC-et. Jak znaleźć plik?
    Date: Fri, 27 Jan 2017 13:22:53 +0100

    Użytkownik "JaNus" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2017-01-26 o 09:57, MKi pisze:
    > Program może trzymać teksty w bazie danych, nie w pliku. Taka baza
    > danych zazwyczaj jest w katalogu danych programu, te katalogi chyba
    > są w Android/data/ (---)

    Masz rację, dzięki Twej podpowiedzi znalazłem "efekt" wpisania tekstu
    do
    >G:\NotepadBackup\database.sql

    >Są w nim kawałki wpisanego tekstu, wyprane z [CR] (czyli [enter]-ów),

    No bo unix uzywa LF

    >początki kolejnych plików są przeplatane sieczką, zapewne to jakieś
    >znaki sterujące dla programu, który to tworzy / czyta / pisze... Niby
    >wyciągnąć się da, ale potem trzeba się pozbyć śmieci...

    A nie ma programu, ktory te pliki obsluzy ?
    Google sugeruje, ze to SQL Lite...

    >Niby jest opcja "share", z możliwością wyboru różnych różności
    >i-netowych, oraz Bluetooth. Ale via BT wysyła tekst jako *html, a w
    >nim
    >też jest sporo "naleciałości", których w pierwotnym pliku tekstowym
    >sam
    >przecież nie wpisywałem.

    Otworzyc w przegladarce, zaznaczyc tekst, skopiowac do notepada :-)

    >Jest też niby-możliwość "export to SD card",
    >ale niczego nie eksportuje, na karcie nie ma po tej operacji żadnego
    >śladu.

    Hm ... karta w nowych Androidach chroniona przed zapisem przez obce
    aplikacje.
    Mozna probowac odblokowac, mozna poszukac w /Android/Data/katalog
    aplikacji,
    jesli jest mozliwosc - to zapisac w pamieci telefonu.
    Albo ... poszukac w pamieci telefonu.

    >Co do wysyłania mailem to też o tym myślałem, ale nie mam pojęcia jak
    >się w Androidzie robi kopiuj-wklej? Podpowiesz?

    Trzymasz paluch na tekscie, po chwili pojawia sie znaczniki, ustawiasz
    na calosci, jest ikona kopiowania.
    A jak przytrzymasz paluch w oknie tresci email, to po chwili powinny
    sie opcje pokazac - wklejania.

    Ale na moj gust ... zmien program. Ten jest zbyt upierdliwy.

    Uzywam "szybki notatnik" (fastnotepad), zapisuje normalnie w plikach.

    >No cóż, jeśli się nie da inaczej, to pozostaje teksty tworzyć od razu
    >jako maile, ale czemuż to trzeba się tego imać? Czemu plik jest
    >ukryty,
    >i nie widać go tak, jak w PC-cie? Dziwny jest ten Android, zaiste.

    To nie Android, tylko program.
    Skorzystal z zalecanej metod przechowywania w bazie danych, to tak
    masz.

    A sam android pare niuansow z plikami ma, to nie pecet z windows (ten
    tez juz zreszta ma numery).

    J.