  • Data: 2019-06-11 14:42:59
    Temat: Re: z cyklu durne pomysły - podłączenie pralki do gorącej wody
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 11 czerwca 2019 17:40:03 UTC+9 użytkownik WM napisał:
> [...]
    okolicznych fabryk. Poszedłem zapytać, choć z językiem krucho, ale na migi się
    dogadałem żeby dali mi zajrzeć za pralki. Ciepła woda oddzielnie, zimna woda
    oddzielnie. Pralki Samsung, ale przemysłowe, duże bębny, kanciasty design, nie kupisz
    takiej w Media Markcie.

    > Widocznie woda stojąca dłużej w przewodzie, staje się niezdatna do picia.

    Wiadomo, lepiej jak stoi w zasobniku.