    From: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: zaawansowane kompakty... dla podroznika
    Date: Thu, 21 Apr 2016 09:56:26 +0200

    On 2016-04-20 19:28, atm wrote:

    > Na dpreview mozesz porownac przykladowe zdjecia. Niedawno zdecydowalem
    > sie na GM1, spedzajac troche czasu na zapoznawaniu sie z materialami w
    > sieci. Jestem bardzo zadowolony.

    Fajnie ze ten temat wyszedl jakos tak dla mnie rychlo w czas,
    bo omawiane aparaty mieszcza sie w orbicie tego co planuje wlasnie
    nabyc w miejsce S90 ktorego do tej pory uzywalem jako kieszonkowy
    zamiennik lustra. Bralem pod uwage RX100 II, ale widze ze ten GM1
    wyglada bardzo zachecajaco. Czy planujac zakup, dokonywales moze
    porownania GM1 z RX 100?

    --

    memento lorem ipsum