    From: T...@s...in.the.world
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: zaawansowane kompakty... dla podroznika
    Date: Fri, 10 Jun 2016 22:50:43 +0200
    <nftg2i$322$1@usenet.news.interia.pl> <m...@p...waw.pl>
    <5723a339$0$679$65785112@news.neostrada.pl> <m...@p...waw.pl>
    <5723c76e$0$689$65785112@news.neostrada.pl> <m...@p...waw.pl>
    <5724fde0$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
    <T...@n...news.atman.pl>
    <nj8vrv$bku$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <T...@n...news.atman.pl>
    <njb98m$acj$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <T...@n...news.atman.pl>
    <njdvf7$b6p$1@portraits.wsisiz.edu.pl>

    In article <njdvf7$b6p$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
    elmer radi radisson
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> wrote:

    > Z lustrzanka troche tez ;) - do tej pory uzywam wysluzonego EOS 40D
    > (zakup z 2007!) na koncertach, a troche tych bylo. Bo mimo wszystko
    > uwazam ze to dobry sprzet i choc nie na nasze czasy, to z RAW dalo
    > sie z niego wyciagac naprawde duzo. Natomiast w nim wlasciwie
    > uzyteczna granica to ISO1600 - tyle ze mam do niego dobry wachlarz
    > szkiel o stalym, jasnym swietle. Wiec przy takim urzadzeniu GM1 to
    > wciaz niebo a ziemia ;).

    No, ok. Ja juz pisalem, ze od 2007 uzywalem Pentaxa k10D, gdzie max. iso
    to bylo 1600. Pod warunkiem, ze nie bylo ciemno, bo wtedy matryca CCD
    (to byl ostatni model pebtaxa z matryca CCD) dawala taki binding ze w
    ogole nie dalo sie uzywac.
    No, ale to bylby teraz 10 letni korpus!!!!
    Rok temu zmienilem korpus na pentaxa k5II i mam calkiem inny punkt
    odniesienia.

    >Ale tak, to tez troche rodzaj kozy - jakbym
    > mial 1DX MK2 to pewnie ocenialbym iso inaczej.

    No wlasnie, ja juz jedna koze sprzedalem rok temu.

    >Ale wciaz biorac
    > pod uwage jakie to malenstwo i dodatkowo cene zakupu, uwazam ze
    > parametry zapewnia wysmienite.

    Jak te GM5 bylyby w cenach ok. 1500 (znaczy tansze niz OM-D EM10, czy
    Lumix GX7, to bym sie zgodzil.
    --
    TA