-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
ed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: zadanie było trudne. To powinien zrozumieć każdy naukowiec z pms
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <jjereq$mfj$2@news.task.gda.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<jjghp2$bmk$1@inews.gazeta.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<jjgo58$p8f$1@inews.gazeta.pl> <jji2od$rj7$1@inews.gazeta.pl>
<jjip82$1t5$3@node2.news.atman.pl> <jjiru3$b6j$1@inews.gazeta.pl>
<jjitqv$7i7$1@node2.news.atman.pl> <jjiuk2$k70$1@inews.gazeta.pl>
<jjiv60$94o$1@node2.news.atman.pl> <jjj327$hjm$1@inews.gazeta.pl>
<jjj862$i9j$2@node2.news.atman.pl> <jjj962$e8f$1@inews.gazeta.pl>
<10dtwughgwcbu$.1lgwu1r064n40.dlg@40tude.net>
<jjjfnm$2bn$1@inews.gazeta.pl> <jjknm2$rp3$1@inews.gazeta.pl>
<1...@4...net>
<312b2inzf14l$.ov8juixi1hbw.dlg@40tude.net>
<3730567037$20120312232937@squadack.com> <jjnth7$l2l$1@inews.gazeta.pl>
Date: Tue, 13 Mar 2012 21:20:52 +0100
Message-ID: <1shvqqszgcdwf$.61cch4d0lx3q$.dlg@40tude.net>
Lines: 29
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.162.7
X-Trace: 1331670052 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26689 83.25.162.7:30807
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2438859
[ ukryj nagłówki ]On Tue, 13 Mar 2012 17:44:20 +0100, J.F wrote:
> Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:3730567037$2...@s...com.
..
> Hello J.F.,
>>>>>>Tyle grupowa teoria. Miałem opla ze stu pięćdziesięcio konnym
>>>>>>silnikiem. Przy 185/h palił prawie 40 litrów na 100 kilometrów.
>>>>>>A`przy 90 niecałe 8/100 kilometrów. Tyle praktyka.
>>>>> No i w czym problem ? Ze ci za duzo palil ? Bylo naprawic
>>>>> silnik.
>>>> Gdyby samochody miały palić 40l/100km przy 185km/h, to wielu
>>>> Niemców by nie
>>>> dało rady na autostradzie od stacji do stacji dojechać :)
>>> Ale to mniej wiecej tak wyglada :-)
>
>>Co tak wyglada? 40l/100km@185kmph? Chyba w Veyronie...
>
> No tak, juz mnie swoimi bzdurami wmanewrowal na manowce.
> 40l/h, 20l/100km, no i raczej przy 200 niz przy 185 ..
>
> A swoja droga Veyrona to jestem ciekaw ... niewykluczone ze akurat
> pracowalby w dobrym punkcie i spalil mniej niz inne ..
Veyron w sumie żaden szał jeżeli chodzi o wysilenie.
1000KM (czy nawet 1200KM w super-sport) z 8.0l to nie jest jakoś
szczególnie dużo - w czasach róznych TFSI tak wysilony silnik to już niemal
codzienność.
Honda 120KM z litra wyciągała ponad 10 lat temu z silników wolnossących :)
Następne wpisy z tego wątku
- 14.03.12 15:37 Sebastian Kaliszewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
Najnowsze wątki
- 2024-05-20 Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- 2024-05-19 Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- 2024-05-18 LED
- 2024-05-19 ceny nieruchomości
- 2024-05-18 Szczecin => UX/UI Designer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=