    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Date: Thu, 27 Nov 2014 15:00:11 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: zakaz fotografowania - cd

    On Tue, 18 Nov 2014, T...@s...in.the.world wrote:

    > No, ale jak widzisz wszedzie jest podobnie - kwestia mentalnosci
    > funkjonariuszy.

    ...i to jest samoistny problem prawny, znacznie większy niż denna
    świadomość prawna u większości obywateli.
    Wszak to ci funkcjonariusze mają realizować art.2 Konstytucji RP,
    znaczy "państwo prawa".
    Punkt pierwszy - jak nie wiem, to jako urzędnik nie wyrażam
    stanowiska. Jest obowiązek przyjęcia zgłoszenia (z obu stron :>),
    patrz KPA, i przejście w "tryb PKW" (znaczy zawieszenie systemu)
    Telefon do przyjaciela ;) (znaczy przełożonego)

    > Obojetnie czy straz miejska, policja, straz muzealna czy komisja
    > wyborcza.

    Ba, listonosz (czyli pracownik instytucji któremu powierzono "fukcje
    publiczne") też (od czasu, kiedy sądy wysyłają listy postczymśtam
    nie tylko listonosze PP, ale wszyscy)

    pzdr, Gotfryd