  • Data: 2017-08-12 22:12:30
    Temat: Re: zasięg Play
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Używam od bardzo dawna, karty Play mam zarówno w telefonie jak i w
    >modemie do internetu. I muszę powiedzieć że trochę zagadkowe są te
    >przenosiny dotychczasowych użytkowników do innych operatorów. U mnie
    >nic na gorsze się nie zmienia.

    Odkad firma przeniosla sie do Play, to jest gorzej.
    W Plusie yanosik nie mial problemow w trasie, w Play sie zdarza.

    W dodatku telefonowi zdarza sie jakos dziwnie zawiesic - rozmawiac
    mozna, internetu nie ma.
    Nie konczy sie tez wykrywania dostepnych sieci.
    I tak jak Robert pisze - cztery sieci do wyboru, a zadna nie dziala.

    To moze byc wina telefonu ... ale dawniej tego nie bylo.

    J.