  • Data: 2017-08-13 08:47:37
    Temat: Re: zasięg Play
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-08-11 o 20:04, Irokez pisze:

    > Przełącza się. Jak całkiem Play zniknie. Nie przełączy się jeżeli da
    > się jakoś zalogować mimo że nie da się już rozmawiać.
    > Po prostu zbyt agresywnie ciągnie do siebie. A tu u mnie są górki a
    > nie płasko.

    Mimo tego że też jestem na krawędzi zasięgu (wewnątrz domu) to jednak
    telefon nie upiera się tak na Play. Tak na próbę proponuję wyłączyć
    transmisję danych 3g czy lte, bo chyba w tym leży Twój problem. Po
    prostu Play nie korzysta z roamingu innych sieci w "transmisji danych" i
    tym samym wymusza korzystanie z macierzystych nadajników.