  • 11. Data: 2015-10-26 14:58:26
    Temat: Re: zasilacz polsat - naprawiać czy wyrzucić?
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2015-10-26 11:01, yabba wrote:
    > Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <"WBodzimierz Wojtiuk"> napisał w
    > wiadomości news:562df11c$0$9557$65785112@news.neostrada.pl...

    > Kilka lat temu sami lutowali płyty główne. Nie wiem jak teraz.

    Ja ten tekst popełniłem głównie pod wrażeniem echostara takiego jak ten:

    przypominajacego najtańsze chińskie śmieci

    Włodek

  • 12. Data: 2015-10-26 17:52:27
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    http://www.tinypic.pl/k3rlzzscfxtr
    http://www.tinypic.pl/tjjbnzxij3ma

  • 13. Data: 2015-10-26 17:57:06
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-10-26 o 17:52, ToMasz pisze:

    > http://www.tinypic.pl/k3rlzzscfxtr
    > http://www.tinypic.pl/tjjbnzxij3ma
    Wymień elektrolity, wszystkie 5, powinno pomóc.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 14. Data: 2015-10-27 07:19:23
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    > Wszystko co ma "logo" polsatu wrzuciłbym do śmieci, dla własnego dobra...

    Paszport Polsatu też? ;)

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 15. Data: 2015-10-27 08:23:53
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2015-10-27 07:19, Marek wrote:

    > Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <"WBodzimierz Wojtiuk"> napisał w
    > wiadomości news:562d5239$0$9566$65785112@news.neostrada.pl...

    > Paszport Polsatu też? ;)

    Już dawno to zrobiłem ;-)

    Włodek

  • 16. Data: 2015-10-27 12:36:02
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2015-10-26 14:58, Włodzimierz Wojtiuk wrote:
    [...]
    > Ja ten tekst popełniłem głównie pod wrażeniem echostara takiego jak ten:
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic659689.html
    Ten już cokolwiek zabytkowy Echostar to jest cud techniki w porównaniu
    np. do nowszego, polsatowskiego HD6000 (który podobno jest produkowany w
    Polsce). Łaskawcy niedawno (tj. tak chyba z rok temu) dodali wreszcie
    możliwość sortowania kanałów na liście ulubionych. :-D No ale jeszcze
    nie można zmienić kolorów menu wymyślonych przez jakiegoś pojeba z
    marketingu który wpadł na pomysł aby menu było w "kolorach firmowych",
    tj. takie szarawe napisy na oczojebnym pomarańczowym tle. Może za rok.
    :-D No i trzeba nieźle celować aby "trafić" pilotem w dekoder.

    W każdym razie jeśli ktoś chce oglądać kanały z oferty CP, to IMO niech
    nie bierze tych ich gównianych dekoderów tylko CAM, a dekoder niech sam
    sobie kupi.