eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriazawór-przepustnica pracująca w spalinach samochodowych › Re: zawór-przepustnica pracująca w spalinach samochodowych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: BartekK <s...@d...org>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: zawór-przepustnica pracująca w spalinach samochodowych
    Date: Fri, 08 Aug 2014 07:56:25 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 24
    Message-ID: <ls1p8m$rnv$1@node1.news.atman.pl>
    References: <lrnu5e$f13$1@node1.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <lroc95$u4u$1@node1.news.atman.pl>
    <53e3a99f$0$2158$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: drut.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1407477846 28415 77.252.249.9 (8 Aug 2014 06:04:06 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 8 Aug 2014 06:04:06 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.6.0
    In-Reply-To: <53e3a99f$0$2158$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:33814
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-08-07 18:30, wowa pisze:
    >> I nie - nie chcę zrobić ryczącego potwora - w tym problem że teraz tak
    >> jest rycząco-bucząco (prawie pusty wydech), a ja chcę to wyciszyć (na
    >> luzie/na niskich obciążeniach).
    >
    > A nie możesz naprawić tłumików? Dać większe dla większego przepływu? O
    > ile wiem, to tłumiki dobiera się specjalnie do całego cyklu pracy.
    Pewnie tak się robi, ale jak zwykle wymaga to kompromisów. Tutaj ktoś
    zdecydował, że kompromisem między skomplikowaniem wydechu, ceną tłumików
    i efektywnoscią tłumienia oraz oporami przepływu maksymalnego - jest
    73dB luzem, i to jest ok. A ja twierdzę że nie jest - i chcę to poprawić
    kosztem skomplikowania układu.

    "naprawić" nie bardzo mogę - wyobraź sobie, że (przy "pełnym gwizdku")
    rura 3" średnicy ma co wyrzucać (jak chcesz, to sobie policz co robi
    +1.7bar ładowania na 2.5L silniku i ~6700rpm), i do tego jest wystrojony
    silnik, co ani proste ani tanie nie jest, i jak jest zrobione dobrze -
    to nie chcę tego zepsuć zmieniając cokolwiek w charakterystyce wydechu.


    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
    | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
    173

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 08.08.14 17:02 wowa

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: