    From: smogg <s...@N...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: zdjecia z Wenezueli
    Date: Sat, 10 Jan 2009 11:49:02 +1100

    homo sapiens o pseudonimie "Piotr Wasil" naskrobał/a:

    > Wrzucilem na moja stronke zdjecia podroznicze z wyprawy do Wenezueli,
    > zapraszam na http://www.piotrwasil.com/?foto=wenezuela

    ciekawe zdjęcia, nie tylko z Wenezueli ale i inne :)
    niektóre przywołały wspomnienia, a inne jeszcze bardziej mnie pchają do
    wyjazdu w miejsca gdzie byłeś jak najszybciej :D

    BTW leciałem AirBerlin Airbusem A320 i było dużo więcej miejsca niż w
    Ryanair... w którym miejscu siedziałeś? a wiem co znaczy miejsce w
    samolocie, bo fotel w A380 i 747 był mój przez paręnaście godzin :)

    --
    Pozdrawiam,
    smogg