  • 1. Data: 2009-01-09 21:15:46
    Temat: zdjecia z Wenezueli
    Od: Piotr Wasil <a...@n...www>

    Wrzucilem na moja stronke zdjecia podroznicze z wyprawy do Wenezueli,
    zapraszam na http://www.piotrwasil.com/?foto=wenezuela

    --
    -- Moje podróże -- http://www.piotrwasil.com

  • 2. Data: 2009-01-09 22:07:12
    Temat: Re: zdjecia z Wenezueli
    Od: syriusz <r...@s...pl>

    Piotr Wasil wrote:
    > Wrzucilem na moja stronke zdjecia podroznicze z wyprawy do Wenezueli,
    > zapraszam na http://www.piotrwasil.com/?foto=wenezuela

    Bardzo fajne zdjęcia.
    URL się nie zmienia, więc będę operował numerem zdjęć na stronie...

    Jestem zdania, że im bardziej atrakcyjne miejsce i czas, tym łatwiej o
    fajne (atrakcyjne) zdjęcia...

    Będąc w tak egzotycznych dla nas - Polaków - miejscach jak np. Himalaje,
    Indie, Afryka...i ta Wenezuela.. nie trudno o dobre kadry. Z takich
    wypraw jestem pełen podziwu dla ludzi, którzy potrafią wydobyć z tego
    prawdziwą esencję, klimat tych miejsc...
    Nie obraź się, ale nie mówię tu o Tobie...

    Zdjęcia faje, choć dużo w nich zwykłych "wycieczkowych pstryków" - może,
    gdybyś zagęścił "selekcję" - byłoby lepiej...

    Zdjęcie numer 49 - niby nic, ale... chylę czoła - chcę robić takie na
    moich slajdach... :)

    Pozdrawiam,
    syriusz

  • 3. Data: 2009-01-09 23:37:04
    Od: Adam Foton <u...@g...comk>

    > Wrzucilem na moja stronke zdjecia podroznicze z wyprawy do Wenezueli,
    > zapraszam na http://www.piotrwasil.com/?foto=wenezuela

    Zdjecia to RAZ. Opisy i dorobek podrozniczy to DWA.

    Kiedy ja jechalem dalej, bylem "uzbrojony" po zeby - kompas, gps, twarda
    gotowka, karty platnicze, mapy, wczesniej wyznaczone trasy, opisy
    sposobow komunikacji, kalorie i woda na czarna godzine, a nawet 2
    telefony komorkowe i ladowarka na baterie :)
    W praktyce okazywalo sie, ze da sie bez tego zyc, ale "spontan" nie dla
    mnie :)

    AF

  • 4. Data: 2009-01-10 00:49:02
    Od: smogg <s...@N...pl>

    homo sapiens o pseudonimie "Piotr Wasil" naskrobał/a:

    > Wrzucilem na moja stronke zdjecia podroznicze z wyprawy do Wenezueli,
    > zapraszam na http://www.piotrwasil.com/?foto=wenezuela

    ciekawe zdjęcia, nie tylko z Wenezueli ale i inne :)
    niektóre przywołały wspomnienia, a inne jeszcze bardziej mnie pchają do
    wyjazdu w miejsca gdzie byłeś jak najszybciej :D

    BTW leciałem AirBerlin Airbusem A320 i było dużo więcej miejsca niż w
    Ryanair... w którym miejscu siedziałeś? a wiem co znaczy miejsce w
    samolocie, bo fotel w A380 i 747 był mój przez paręnaście godzin :)

    --
    Pozdrawiam,
    smogg

  • 5. Data: 2009-01-10 07:57:16
    Od: Piotr Wasil <a...@n...www>

    smogg <s...@N...pl> napisał(a):

    >BTW leciałem AirBerlin Airbusem A320 i było dużo więcej miejsca niż w
    >Ryanair... w którym miejscu siedziałeś? a wiem co znaczy miejsce w
    >samolocie, bo fotel w A380 i 747 był mój przez paręnaście godzin :)

    Ale ja lecialem Iberia, a kazda linia robi wlasna konfiguracje i ilosc
    siedzen. Bywaly A320tki, gdzie mialem mnostwo miejsca, ale w Iberii byla
    masakra.

    --
    -- Moje podróże -- http://www.piotrwasil.com

  • 6. Data: 2009-01-10 08:07:05
    Od: "Kokon" <k...@o...pl>

    Piotr Wasil wrote:
    > Wrzucilem na moja stronke zdjecia podroznicze z wyprawy do Wenezueli,
    > zapraszam na http://www.piotrwasil.com/?foto=wenezuela

    Elou;-)

    Konkretne foty:-)

    Pzdr,
    Blazej

  • 7. Data: 2009-01-10 20:49:23
    Od: Piotr Banachowicz <b...@g...com>

    Piotr,

    Interesująca opowieść z wyprawy. Dla mnie Wenezuela to kompletnie
    abstrakcyjne miejsce, dlatego tym bardziej z zainteresowaniem
    obejrzałem ten reportaż.
    Podpiszę się pod przedmówcami, że kadry z w takim przypadku odchodzą
    na dalszy plan - owszem można by nad tym popracować, ale rozumiem, ze
    nie estetyka była nadrzędną ideą przy rejestrowaniu tych miejsc.

    Cóż chciałbym zachować równie dużo zimnej krwi podczas wyjazdu w takie
    egzotyczne miejsca.

    Pozdrawiam,
    Piotr

    www.piotrbanachowicz.com