  • 11. Data: 2015-12-04 13:26:48
    Temat: Re: zestaw głośnomówiący bluetooth
    Od: "charwel(Oo)==:::" <c...@g...pl>

    W dniu 2015-12-04 o 11:55, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Otoz to - porzadny zestaw montuje sie klopotliwie, bo kablownia w aucie
    > sie mala robi.
    > Najlepiej jak w radiu ... i to fabrycznym.
    >
    > Kto dzwoni to potrafia jakies funkcje glosowe powiedziec, ale glosowe
    > wybieranie numeru ... w polskim jezyku to chyba kiepsko dziala na
    > wspolczesnych smartfonach.

    Bardzo dobrze działa w Nokii. Android to porażka w tym temacie niestety.

    charwel

  • 12. Data: 2015-12-04 13:48:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "charwel(Oo)==:::" napisał w wiadomości grup

    >Bardzo dobrze działa w Nokii. Android to porażka w tym temacie
    >niestety.

    Ale w Nokii Symbian, czy Nokii MS Windows Phone ?

    J.

  • 13. Data: 2015-12-04 13:57:18
    Od: "charwel(Oo)==:::" <c...@g...pl>

    W dniu 2015-12-04 o 13:48, J.F. pisze:
    > Użytkownik "charwel(Oo)==:::" napisał w wiadomości grup

    > Ale w Nokii Symbian, czy Nokii MS Windows Phone ?

    Ja używam W.P. z interkomem Cardo i wybieranie głosowe, czytanie smsów
    itp działa wyśmienicie.
    No tylko to na motoorze. Nie wiem jak z BT w samochodach :)

    charwel

  • 14. Data: 2015-12-04 17:54:26
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-12-04 o 13:48, J.F. pisze:
    > Użytkownik "charwel(Oo)==:::" napisał w wiadomości grup

    > Ale w Nokii Symbian, czy Nokii MS Windows Phone ?

    Miałem Nokię E52, miałem też SonyEricssona k770. Tam faktycznie to
    wybieranie nawet działało.
    W Androidzie? interfejs może i jest "do przodu" ale wybieranie to nie
    działa.

    --
    Irokez

  • 15. Data: 2015-12-05 01:05:17
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "twistedme" <t...@o...pl> wrote in message
    > Zapomniałem dodać, że zależy mi właśnie na mobilności, bo będzie używany w 2
    > autach.
    > Znalazłem jakiegoś parrota minikit neo 2 hd za 275 i ma w teorii wszystko co
    > potrzeba. 2 telefony na raz (bardzo istotne), mówi kto dzwoni (jak działa
    > dobrze to nawet lepiej w sumie niż wyświetlacz).
    > Jest jeszcze parrot minikit+ za 189 ale nie znajduję tej funkcji "Wypowiadanie
    > nazwy dzwoniącego kontaktu".
    > Jak miałeś, to może przypadkiem ten minikit+, czy mówi kto dzwoni?

    uzywalem go ponad pol roku temu i nie pamietam :)

    zeby poprawic rozpoznawanie mowy mozna czesto uzywanym kontaktom
    nagrac wlasny glos, rozpoznaje to bardzo dobrze (rozpoznawanie z
    ksiazki jest dostateczne, ale zapisane trzeba miec dosyc ladnie i
    z sensem) i odgrywa to nagranie razem z przypisanym dzwonkiem

    na 99% odgrywa tez zsyntetyzowana nazwe kontaktu, ale dla
    pewnosci poszukaj jakiejs recenzji na youtube

    --
    http://db.org.pl/

  • 16. Data: 2015-12-05 17:30:00
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 03.12.2015 o 19:22, twistedme pisze:

    > No ale to mi do buta się nie zmieści :) Myślałem o takim +- 300zł :)

    No to pomyśl o najtańszym markowym radyjku z blutututem - szególnie,
    jeśli obecne masz (sz. małżonka ma) kiepskie
    albo żadne.
    Za odtwarzacz robi czytnik SD, innego nie ma w takim, ew. przez BT
    ciągnie muzykę ze sparowanego telefonu (i steruje z radia), w momencie
    przyjścia połączenia masz numer na wyświetlaczu, odebranie rozmowy
    oczywiście wyłącza muzyczkę czy radio i rozmowa przez głośniki.
    Jest dostęp o książki w telefonie, a i co sprytniejsze wyświetlą
    powiadomienie o smsie albo i jego treść.

    Ja używam, chwalę, rozmówcy nie narzekają na jakość rozmów.

  • 17. Data: 2015-12-05 17:32:24
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 05.12.2015 o 17:30, Scobowski pisze:
    (pitupitu)

    nie doczytałem dalej, że ma być przekładalne.

  • 18. Data: 2015-12-05 17:33:29
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 04.12.2015 o 09:27, twistedme pisze:

    > Jak miałeś, to może przypadkiem ten minikit+, czy mówi kto dzwoni?

    Jak zestaw Ci nie powie kto dzwoni, to android potrafi. Stare Nokie też
    potrafiły (e51/52 na pewno) - imo, zapewne powie też przez blututu

  • 19. Data: 2015-12-06 20:47:34
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-12-05 o 17:32, Scobowski pisze:
    > W dniu 05.12.2015 o 17:30, Scobowski pisze:
    > (pitupitu)
    >
    > nie doczytałem dalej, że ma być przekładalne.

    W Lidlu będzie teraz jakiś SilverCrest za 59,90zł. w RTV Agd widziałem
    też promocyjne podobne Blaupunkty DF112 czy DF114 za 99zł.
    Co to jest warte nie wiem, ale tanie i przenośne.
    Może ktoś używa i się wypowie?

    --
    Irokez