  • 1. Data: 2011-11-22 15:58:43
    Temat: [zima] jak ktoś szuka: kable rozruchowe - lidl
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    ktoś tu czasem pyta - w lidlu są takie, całkiem sensownie wyglądające.
    za 69 zł - nie wiem czy dobra cena,
    sam się zastanawiałem nad zakupem:)

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 2. Data: 2011-11-22 16:55:05
    Temat: Re: [zima] jak kto? szuka: kable rozruchowe - lidl
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 22-11-2011 15:58, Bartek pisze:
    > kto? tu czasem pyta - w lidlu s? takie, ca?kiem sensownie wygl?daj?ce.
    > za 69 z? - nie wiem czy dobra cena,
    > sam si? zastanawia?em nad zakupem:)

    6 litrowy koncentrat (-60stC) do spryskiwaczy za 29,99 tez jest niezły.
    Nie śmierdzi denaturatem, a nawet ładnie pachnie ;)

    --
    Paweł

  • 3. Data: 2011-11-22 18:02:10
    Temat: Re: [zima] jak ktoś szuka: kable rozruchowe - lidl
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 22.11.2011 15:58, Bartek pisze:
    > ktoś tu czasem pyta - w lidlu są takie, całkiem sensownie wyglądające.
    > za 69 zł - nie wiem czy dobra cena,
    > sam się zastanawiałem nad zakupem:)

    ile ważą? jaka ilość miedzi a jaka plastiku?
    ToMasz

  • 4. Data: 2011-11-22 18:04:39
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > ile ważą? jaka ilość miedzi a jaka plastiku?

    http://fanlidla.pl/gazetka/2011.11.21.narzedzia/3596
    ,Kable,rozruchowe,do,samochodu

    Cena kabli wysoka, a co do ilości miedzi sam bym się chętnie dowiedział

  • 5. Data: 2011-11-22 18:06:52
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    Arbiter w <news:jagkn7$6vr$1@inews.gazeta.pl>:

> [...]

    ,Kable,rozruchowe,do,samochodu

    > Cena kabli wysoka, a co do ilości miedzi sam bym się chętnie dowiedział

    zgodnie z opisem, który sam pokazałeś niewiele...

    [1]

    --
    Tomasz Nycz

  • 6. Data: 2011-11-22 18:11:29
    Od: "PaweL" <l...@p...onet.pl>

    Miedzi ma tam być niewiele, ale według opisu ma być 25mm2 aluminium. Do
    codziennego użytku w warsztacie się sprawdzi bo aluminium jest kruche, do
    sporadycznego prywatnego użytku powinno być OK.

  • 7. Data: 2011-11-22 18:12:26
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@1...dyndns.org.invalid> napisał w
    wiadomości news:111122.180652.pms.2503@int.dyndns.org.invalid..
    .

    ,Kable,rozruchowe,do,samochodu

    > zgodnie z opisem, który sam pokazałeś niewiele...

    No tak - racja jest w opisie
    DIN 72553-25 25 mm2

    Jeśli mają 25mm2 to bardzo dużo! To wychodzi średnica żyły miedzianej 5,6mm
    więc byłaby rewelacja

  • 8. Data: 2011-11-22 18:12:52
    Od: "PaweL" <l...@p...onet.pl>

    miało być: "w warsztacie się nie sprawdzi"

  • 9. Data: 2011-11-22 18:17:01
    Od: "Tadeusz" <...@a...pl>

    Użytkownik "Arbiter" <> napisał w wiadomości ...

    > Jeśli mają 25mm2 to bardzo dużo! To wychodzi średnica żyły miedzianej
    > 5,6mm więc byłaby rewelacja

    tiaaaa...
    bardzo dużo ale aluminium - przeczytaj dokładnie:
    "rdzeń aluminiowy z powłoką miedzianą"

  • 10. Data: 2011-11-22 18:18:24
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Arbiter" <n...@h...com> napisał w wiadomości

    > Jeśli mają 25mm2 to bardzo dużo! To wychodzi średnica żyły miedzianej
    > 5,6mm więc byłaby rewelacja

    znów mój błąd, bo jak zauważył Paweł jest tam aluminium i miedz. Przewodność
    miedzi jest prawie 2x większa, wiec jak założymy że jest tam same aluminium
    i nie ma nic miedzi to by odpowiadało przewodowi miedzianemu o średnicy 4mm
    czyli przekrój 12,5mm2