    From: a...@p...com
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: znalazłem dziś pendrajw
    Date: Wed, 09 Mar 2022 19:03:20 +0100

    Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 9 Mar 2022 09:45:36 -0800 (PST)
    doszła do mnie wiadomość
    <ffa9ffb7-1522-4d49-8a67-f24893975817n@googlegroups.
    com>
    od ptoki <s...@g...com> :

    >Jak to usb z supercapem to i VM-ka nie pomoze.
    >
    >Trza by najpierw obudowe rozebrac i sprawdzic czy tam supercapow nie ma....

    Wystarczy mu zwarcie zrobić między pinami zasilania.
    Natomiast sam pendrajw odpalać na jakimś Linuksie.
    QubesOS ma specjalną maszynę wirtualną do izolacji portów USB od
    reszty systemu.
    USB to totalna pomyłka, jedyne zastosowanie tego syfilisu to ładowarka
    do wibratorów i zasilacz do wiatraków(może za wyjątkiem USB-C, ale nie
    jestem pewien), oczywiście po wycięciu pinów sygnałowych.

    Pomysł nie był zły, ale co ztego wyszło, to woła o pomstę do szatana.
    Syf, kiła i mogiła.
    --
    Szwambuł Trantiputl.