  • Data: 2010-03-15 14:00:34
    Temat: Re: znowu pompa ciepla a... gazowa pompa ciepla
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-03-15 13:24, kogutek pisze:

    > W pierwszych słowach swojego listu Andrzej podał linka. I tam znowu w
    pierwszym
    > zdaniu jest jak byk "W ofercie Gaspol znajdują się także urządzenia
    typu Gas
    > Heating Pumps (GHP), napędzane gazem płynnym."

    W tym wspaniałym "artykule" na który się powołujesz jest też wyraźnie
    napisane "Jedną z głównych zalet gazowych pomp ciepła Sanyo są niskie
    koszty bieżącej eksploatacji. Oszczędności, w skali rocznej mogą być
    niższe o kilkadziesiąt procent porównując z elektryczną klimatyzacją.
    Dodatkowo Inwestor nie ponosi dużych kosztów związanych z opłatami za
    standardowe źródło ogrzewania".
    Więc o czym my w ogóle dyskutujemy.

    > ... pozwolisz ze się nie zgodzę ze stwierdzeniem że nie ma sensu.
    > Według mnie jest to tak samo potrzebne i użyteczne jak jadalne majtki.

    yyy.. czyli ma sens, ale go nie ma, dobrze zrozumiałem?